Kiri4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe sushi was heerlijk! Ik bestel altijd bij jullie al meer dan 2 jaar, altijd tervredeb!
Zelf ben ik niet heel dol op roomkaas bij de zalm in de sushi rol, kan zijn dat andere mensen dat wel lekker vinden!
8/25/2017
Arnold5
★★★★★ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.8/20/2017
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
Annejet4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.8/20/2017
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
Shirley5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceMeer als geweldig Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.8/20/2017
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
Tony5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.8/20/2017
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
Laurens4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.8/20/2017
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
Jessica5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.8/20/2017
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
amira2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceHelaas, ben ik erg teleurgesteld in de kwaliteit van sushi. Ik heb vaker bij jullie besteld. maar vandaag vond ik sushi zacht, rijst te zoet, en sushi niet vers. heel erg jammer!!!
wij vroegen ons af of er een nieuwe chef is?!
ik vind het absoluut niet geld waard dit keer.
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.8/20/2017
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
BMJ5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.8/20/2017
B.2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceIk had het idee dat mijn bestelde sushi al even stond. De rijst was behoorlijk uitgedroogd....
Normaliter bestel ik losse sushi welke altijd prima is, deze keer had ik een " menu " besteld.
De vis was overigens prima.8/17/2017
M. J. 3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg service8/14/2017
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
Nelleke4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.8/13/2017
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
Santi5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.8/13/2017
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
Wubbo5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSuper verse en lekkere sushi, bezorging keurig op tijd door een aardige bezorger. Kortom: heel goed!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.8/13/2017
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
Lotte4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.8/13/2017
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
Feike5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDuurde dit keer een uur, dat was wel erg lang. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.8/13/2017
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
Jacquelien 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceHelaas vandaag de yakitori saté vergeten mee te geven met de bezorger. Hier werd wel over gebeld, maar geen excuses. Die volgde pas bij het terugbellen. Ook de vraag om er geen wasabi en gember bij te doen. Helaas ook niet goed doorgekomen. Wij bestellen ieder weekend bij shusipiont Alkmaar, helaas gaat het de laatste tijd wat slordig en vaak ook wat te laat gebracht. Wel wordt er dan altijd over gebeld. Ik schrijf niet snel iets, maar nu was ik er toch niet zo blij mee. Ik hoef hier verder niet over terug gebeld te worden, maar hoop dat het nu weer soepel gaat verlopen. En wij nog lang genieten van jullie lekkere shusi.
Mvg 1841EP Buitenkruier 25 Stompetoren 8/12/2017
Sirre5
★★★★★ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceIk had gebeld of ik een uur eerder mijn bestelling op kon komen halen dat was geen probleem kom ik aan bij sushipoint Alkmaar is het niet doorgegeven slordig schijnt vaker voor te komen.
Wel super opgelost maar wel vervelend want ik kwam te laat op mijn afspraak!8/7/2017
Fabian5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceLekker eten!
Altijd goed en snel dus kan niets verzinnenDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.8/6/2017
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
Ida5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.8/6/2017
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
Patricia5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAltijd goed en super lekkerDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.8/6/2017
Thea5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijke sushi. Vers, goede ingrediënten. Mooie avocado, fijne vis, goed gekruid. En echt meer dan genoeg voor twee. Binnen drie kwartier bezorgd en dat is erg goed want we wonen niet in Alkmaar, maar wel ruim een kwartier bij Sushi point vandaan. Zeer de moeite waard dus. 8/3/2017
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
Jos 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWat is het eten bij jullie lekker.
Echt uitmuntend gegeten voor de tweede keer.8/2/2017
Mike 4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg service17:15 besteld on af te leveren, kwam pas 17:35. De sashimi tonijn smaakte anders als normaal, en rook iets meer naar de zee.8/1/2017