M.J.W. 4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceGeen bijzonderheden, bestelling wel keurig op tijd geleverd. De sushi was van prima kwaliteit!
Een aanrader.9/21/2016
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
Manouk4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSuper goede sushi, kregen ook nog een maki rol extra erbij super service en lekkere sushi! Top9/20/2016
corrinna5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceLief dat jullie er een kaart bij hebben gedaan voor onze jarige dochter! Vond ze superleuk😃9/20/2016
Sander4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.9/18/2016
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
Sylvia4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.9/18/2016
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
June5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAltijd Super service Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.9/18/2016
Marlies3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceGeen bevestigingsmail ontvangen, dus na een half uur vestiging Alkmaar gebeld: of ik een momentje had...? Vervolgens hoor ik op de achtergrond dat ze klanten in de winkel gaat helpen. Dus opgehangen en opnieuw gebeld: of ik een momentje had...? Nou nee, want dan moet ik wachten terwijl u klanten helpt. Ja, dat klopt, want die wachten al langer dan u. Pardon?! Nee, ik wacht al een half uur op een mailtje van jullie, dus ik weet vrij zeker dat zij minder lang wachten dan ik. O, eh... Wat is uw adres? Ja, de bestelling is hier binnengekomen. Excuses? Daar deed ze kennelijk niet aan...
9/16/2016
Fabienne5
★★★★★ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceZeer goed rekening gehouden met de allergie jammer dat als je wilt afhalen dat je geen afhaaltijd krijgt en dus als komt moet wachten ! Verder zeer goede kwaliteitDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.9/11/2016
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
Danya4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceLang moet wachten en heb geen stokjes en geen sojasaus gekregen.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.9/11/2016
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
Inge4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.9/11/2016
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
Inge4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.9/11/2016
Daniel 4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceZoals altijd, superlekkere sushi en op tijd!
Alleen krijg ik net zoals de vorige keer geen bevestigings mail. Ik hen deze keer ook mijn emailadres en span gecheckt maar geen mail ontvangen... het is overigens geen issue maar wel fijn om te weten dat mijn bestelling is binnen gekomen 9/9/2016
Donna2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceTot nu was elke bestelling altijd goed, maar deze keer lag alle sushi door elkaar toen het geleverd werd en de sushi proefde minder vers en plakkeriger. Zonde en jammer, maar 9 van de 10 keer is het wel super bij jullie9/9/2016
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
Don4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.9/4/2016
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
Alyssa5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.9/4/2016
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
Boyd2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceTweemaal was de bestelling niet compleet. Deze maal een uur wachten. Als je belt zijn ze net onderweg, duurt het nog een half uur.. Geen stokjes, geen soya. Ze waren druk....9/3/2016
Jurgen4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceNormaal komt de box netjes aan maar nu leek het alsof we ergens boven aan een hobbelige weg wonen. Presentatie zag er daardoor minder uit. We moesten helaas met onze handen en vorken eten omdat er geen stokjes waren. Alsnog goed gesmaakt, blijft lekker. Telefonisch contact opgenomen en we krijgen bij de volgende bestelling een goedmakertje. 9/3/2016
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
Emmy5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSuper snel bezorgd en lekkere sushi!9/3/2016
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
Emmy5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSuper snel bezorgd en lekkere sushi!9/2/2016
Sandy4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.8/28/2016
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
Sandy4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.8/28/2016
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
Madelon4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.8/28/2016
Jan4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceHier ga ik meer gebruik van maken. Ik was op het idee gekomen door een andere fervente klant.8/27/2016
Mieke 3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceOf de sushi was wat ouder , want alles viel uit elkaar .
Dat zijn we van jullie niet gewend , de smaak was overigens goed !!8/25/2016
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
Djorhia5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceWe hebben hele goede ervaringen met Sushipoint! We bestellen er vaak. Heerlijk eten en altijd super vriendelijke service! Vandaag was er wat mis gegaan met onze bestelling en toen is dat echt super goed opgelost! Perfecte service! 8/24/2016
Simone2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDe sushi kwam laat aan en was door elkaar geschud waardoor de sushi uit elkaar was gevallen.. Voor een sushi menu van €47,50 vind ik dat erg slordig. Gelukkig na contact te hebben gehad met sushipoint hebben ze het opgelost met een kadobon als vergoeding. 8/24/2016