4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceNa bij andere gegeten te hebben en zeer goed bevallen zelf besteld en een fantastische ervaring, zowel het eten als de levering. Super zeker voor herhaling vatbaar.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/31/2016
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/31/2016
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk en op tijd! Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/31/2016
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/31/2016
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg servicekwaliteit viel ons dit keer erg tegen!!1/30/2016
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceLekkere sushi, mooi en goed ingepakt.
Gewoon top. Al paar keer besteld alle keren super.1/30/2016
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe eerste keer op deze manier sushi besteld, zeer snel geleverd en de smaak was uitstekend. Voor herhaling vatbaar!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/24/2016
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/24/2016
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/24/2016
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWederom top! De temari zalm..... heerlijk! Topservice weer!
Groetjes, WiekeDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/24/2016
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
5
★★★★★ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceWebsite is fraai, alles staat er op, sommige plaatjes wat klein. Functioneel een dan vooral UI-functioneel valt er nog wel wat te verbeteren.
Bij afhalen moest de yakatori nog afgemaakt worden. 2 minuten. Vergeten. Na 15 minuten nog twee minuten...
Gelukkig was het eten lekker. We komen zeker nog vaker.1/23/2016
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceWe hadden magic sushi menu en 2x nigiri paling besteld.
Echter ontvingen we alleen de magic sushi menu en 1x nigiri paling.
De bestelling was niet compleet.1/23/2016
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceAlles echt prima alleen bestel ik via internet en dan staat er dat ik eer bevestigong van de beatelling krikg maar die lrijg ik dus niet. Dus bel ik dan toch isdere keer voor bevestiging dat is jammeer. Maar de heerlijke Sushi maakt alles goed. 1/22/2016
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceTot nu toe altijd tevreden geweest1/18/2016
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDe sushi met garnaal was erg vettig, niet lekker krokant en vers zoals we hem gewend zijn.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/17/2016
5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet is fijn dat na al die jaren zowel de sushi als de bezorging nog steeds perfect zijn. Volgende 5 jaar gewoon zo door gaan.1/15/2016
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceWe hebben een uur en een kwartier moeten wachten op het eten, dat vonden we net even te lang voor een door de weekse dag1/15/2016
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDe bezorging was snel, maar de sushi was behoorlijk verschoven in de dozen. Overigens deed dit niks af aan de smaak hoor. Prima gegeten!1/13/2016