5
★★★★★ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceHelaas was de bestelling er niet binnen 60 min. Nadat ik gebeld hebt . was ie er binnen 10 min. Met. een excuus en een gratis hapje. De Sushi waren echt overheerlijk en dat maakte het lange wachten goed.5/24/2014
2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceVoor de tweede keer een sushi box besteld bij sushipoint. Het eten was prima maar helaas naderhand zijn mijn vriend flink beroerd geworden. Niet meer voor herhaling vatbaar. Vrij eentonig ook alleen maar een box vol sushi. Dan liever lekker uiteten bij Motto sushi5/21/2014
5
★★★★★ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.5/18/2014
2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.5/11/2014
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.5/11/2014
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceBeste M.
Ook goed dat er eff. gebeld werd dat de bestelling onderweg was.Heerlijk gegeten,Bedankt.GroetDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.5/11/2014
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.5/11/2014
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.5/11/2014
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.5/11/2014
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.5/11/2014
5
★★★★★ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceHet eten is altijd top! Bezorging was laat maar we werden gebeld en we kregen gratis garnalen dus top geregeld5/10/2014
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDe reep smeerkaas (?) in de temaki Philadelphia snel weer vervangen door majo, bah wat vies! Verder was het weer heerlijk!!5/6/2014
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceHet eten zou er 18.55 uur om zijn en kwam echt pas een uur later. De sushi was heel lekker, alleen jammer dat we zo lang moesten wachten. 5/5/2014
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.5/4/2014
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceWebsite reageert slecht, onduidelijk. Plus verzoek om maki's zonder viseitjes te maken is niet uitgevoerd. Tevens 10 minuten bij afhalen moeten wachten, omdat men een deel van de bestelling was vergeten Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.5/4/2014
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.5/4/2014
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDe rijst was droger dan normaal5/3/2014
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceSushi is er lekker....de sushi stukjes waren alleen erg dik in vergelijking met andere keren.5/3/2014
1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceVoor de zoveelste keer, de rijst is veel te hard aangeduwd. Van de nigiri en de maki. Hopelijk kunnen jullie hier aandacht aan besteden, want dat maakt de sushi erg slecht :(
5/2/2014