2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceEerst was de bestelling voor 1/1 (morgen) behandeld als voor 31/12 (vandaag) Men belde voor vertraging en zo werd toevallig de juiste leverdatum aangehouden, echter ook toen bijna een uur te laat...
Op 1/1 belde men, dat de tonijn op was... wat voor keus heb je om 19:15?
Wellicht door ook nu grote druk op de keuken zag e.e.a. er minder verzorgd uit; smaak was goed.1/2/2014
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceMisschien is het handig dat uw bezorgers op de hoogte zijn of een bestelling betaald is. Bij bezorging werd ons gezegd dat wij nog 32,00 euro moesten betalen. Dit was echter al gedaan bij het bestellen van de schotel. Van het eten hebben wij enorm genoten. Met vrienedeljjke groet, de familie Evers1/1/2014
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDe beoordeling van de bestelling komt eerder binnen dan
De sushi zelf.
Levering had om 17.30 moeten zijn nog niet geleverd. Nog over gebeld maar uur later nog niets.
Vanmorgen om 10.00 al besteld.
Mijn 2e klacht in een week tijd , wat jammer. 12/31/2013
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.12/29/2013
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.12/29/2013
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.12/29/2013
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.12/29/2013
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDe bezorger heeft bijna geen
Wisselgeld zodat je als klant lang moet wachten , veel klein geld krijgt en niet voldoende.
Je hebt maar genoegen met minder te nemen omdat de bezorger anders heen en weer moet.
Niet prettig en onzorgvuldig . 12/28/2013
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceMijn bestellingen worden altijd netjes op de afgesproken tijd afgeleverd en netjes gesorteerd in de doos. 12/28/2013
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet eten is prima, ziet er fris en smakelijk uit! (en dit was het ook!) Was keurig verpakt incl. voldoende soya, wasabi en gember
Enkel commentaar is dat de Temaki overdreven vol met rijst zitten, dit gaat echt ten koste van de smaak (van de Nori, maar ook de smaak in het algemeen! De Temaki bestond hoofdzakelijk uit rijst met bovenop een "prop" tonijntartaar.
We hadden besteld met afhaaltijd 19.30 en stipt 19.30 stond de bezorger ook op de stoep *schouderklopje*
Website is overzichtelijk en oogt fris maar ik mistte persoonlijk de mogelijk om te selecteren op prijs of smaak (vega/peper etc.) en om een foto te vergroten. Het assortiment is goed en voldoende. Wij hadden zelf Soya en wasabi bijbesteld omdat ons niet duidelijk was of dit meegeleverd werd (was wel het geval)
Al met al waren we na 2 happen sushi van mening dat er vast nog veel meer bestellingen zullen volgen in de toekomst!12/27/2013
5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.12/22/2013
5
★★★★★ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDe bezorging op zich is goed, snel en bezorger is vriendelijk. Een groot minpunt bij deze levering was de wijze dat het geheel in de tas zat; De verpakking was open en de bestelling lag grotendeels door de tas heen verdeeld.
Het was nog wel in de juiste vorm waardoor wij het konden opeten nadat wij het op een schaal gelegd hadden.12/21/2013
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDuurde vrij lang voordat het eten werd bezorgd. Sashimi en nigiri waren lekker. Maki en temaki smaakte helaas niet zo vers. Al met al redelijk.12/19/2013
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceWe hebben weer heerlijk gegeten en de luxere verpakking was makkelijker mee te nemen!
12/19/2013
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceBeste,
Ik heb nu voor de tweede keer achter elkaar iets gekregen dat ik niet heb besteld. Ik heb de crispy ebi besteld maar iets gekregen met crab en ook niet crispy! De vorige keer hebben jullie mij keurig aangeboden dat ik een gratis bestelling mocht ontvangen en daar heb ik gebruik van gemaakt. Het is niet dat ik daar opnieuw op uit ben maar ik kan het niet ongenoemd laten dat het heel vervelend is als je iets anders krijgt dan dat je besteld! Aangezien je ook behoorlijk betaald.
Jammer! Daarom zet ik alles nu op matig!12/18/2013
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.12/15/2013
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.12/15/2013
SushiPoint AlkmaarVondelstraat 21072 - 540 87 87
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceHet eten is heerlijk en de bestelling is altijd op tijd.
Ik zou graag wat meer variaties zien in de menu's en een wat meer soja saus bij de bestelling is handig. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.12/15/2013