2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceWarme gedeelte van het eten was ijs koud toen het werd bezorgd na ander half uur. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.22-5-2016
2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceSlechte onoverzichtelijke website waar de fotos veel te klein zijn en beschrijvingen vermist zijn.
Winkel waar je moet aanbellen voor je binnen mag.
Sushi die duidelijk niet vers uit eigen keuken is maar uit een fabriek komt waarbij de verhouding rijst/vis duidelijk in het voordeel van rijst uit is gevallen.
Zeer vriendelijk en gedegen personeel. Dat dan nog wel.
16-5-2016
2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceIk vond de sushi, veel minder dan andere keren dat ik bij jullie besteld had, de sushi stonk echt naar vis {tonijn} en vond het jammer dat de ebi sushi koud was !!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.15-5-2016
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.15-5-2016
5
★★★★★ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceBezorging duurde wat aan de lange kant.
Maar de sushi maakte het zeker weer goed.
Nog steeds de lekkerste van Almere.14-5-2016
5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceZeer tevreden erg lekker! En na te hebben gebeld dat we geen tonijn aten werd het menu aangepast top service!13-5-2016
5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet eten was zoals altijd weer heerlijk , jammer dat ik pas laat kon eten omdat ik eerst de verkeerde bestelling kreeg maar dat was snel opgelost.13-5-2016
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceMooie sushi en vooral ook lekkerDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.8-5-2016
5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.8-5-2016
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1-5-2016
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceJammer dat de wachtijd maximaaal 60 minuten bedraagt en jullie er naar streven deze maximale tijd te halen. Het eten was goed en is goed bevallen, jammer dat dezelfde kwaliteit sneller geleverd kan woren door de concurentie.28-4-2016
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDit was de eerste keer dat we een maaltijd bij jullie bestelden,en dat is prima bevallen.Het zag er goed uit,de smaak was heel erg/super lekker en het was vers. Ik eet ZELDEN sushi en dit maakt dat ik het zeker ook vaker ga bestellen. De bezorging was snel en vriendelijk. Zeker ook een groot pluspunt. Al met al een prima ervaring. Smaakt naar meer!28-4-2016
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg servicePerfect op tijd en goede kwaliteit. We hadden bestelling gedaan voor drie personen maar was kennelijk genoeg voor 4 want er zaten extra stokjes en saus bij. Heerlijke sushi!27-4-2016
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceBezorging was erg traag: na ruim 5 kwartier werd er geleverd. Ondanks drukte zou het prettig zijn dat de klant op de hoogte wordt gesteld ipv zelf te moeten bellen waar de bestelling blijft.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.24-4-2016
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg servicehet was weer (zoals altijd) erg vers en zeer lekkerDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.24-4-2016
5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.24-4-2016