SushiPoint Apeldoorn
Asselsestraat 69
055-2034144
Thomas
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg service
Sushi was goed zoals altijd maar helaas zat er viskuit in de sushi in de happy 9 month box waardoor mijn vriendin alsnog geen sushi kon eten
1/2/2021
Beste Thomas, Bedankt voor uw review. vervelend dat de kwaliteit niet was zoals u van on gewend bent. Onze excuses hiervoor. Graag willen we u een passende oplossing aanbieden. Kunt u contact met ons opnemen wanneer het voor u het beste uitkomt? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Apeldoorn