Sushipoint Bergen op Zoom
Stationsstraat 12 a
0164 – 20 30 70
Patrick
1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg service
Bestelling gedaan.
Systeem fout ik kreeg een dubbele bestelling binnen terwijl in 100% 2 verschillende menu's had besteld.
Belde hier over en kreeg iemand aan de lijn die alleen maar naar zich zelf luistert echt kansloos wij bestellen zeker 2x per maand hier voor een flink bedrag dan verwachten we ook wel een beetje serves.
Gaan we dus niet meer bestellen.
Sushi was ook tegen gevallen veel reist en weinig vulling.
11/17/2023
Beste Patrick, op vrijdag 17-12-2023 heeft u (online via onze website) 2x een Double Crisp Menu besteld om te laten bezorgen . Wij hebben uw bestelling in behandeling genomen en deze netjes bij u afgeleverd. Pas toen het is afgeleverd nam u contact met ons op. Deze menu's heeft u zelf aangeklikt. Wellicht dat het door vertraging of een foutje dubbel is aangeklikt maar wij verwerken de bestellingen gewoon hoe het bij ons binnen komt. In uw winkelmand kunt u uw producten zien die u heeft gekozen, vervolgens krijgt u voor het afrekenen nogmaals een lijst te zien met uw bestelde producten. Ten slotte ontvangt u nog een bevestigingsmail met daarin uw bestelling. Ongeacht of u hier vaker besteld of een nieuwe klant bent, wij zijn altijd bereid om onze klanten goede service te bieden en een oplossing aan te bieden. Maar als u ons boos opbelt en de schuld bij ons neerlegt en vervolgens zelf ophangt kunnen wij u moeilijk een oplossing bieden. Dit is ook niet redelijk naar ons toe. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Bergen op Zoom