SushiPoint Breda
Van Coothplein 130
076 - 514 19 33
Jeannette
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg service
Vanavond om 17.50 uur gebeld met een klacht en nog steeds verbaasd over de schandalige reactie. Ik gaf aan dat in het super sushi menu de urumaki, california massago ontbrak. De reden voor mijn zoon om dit menu te bestellen. De medewerker gaf aan dat dit al een week niet meer geleverd kan worden. Op mijn vraag waarom de site dan niet aangepast wordt, kreeg ik geen fatsoenlijk antwoord maar de medewerker liet duidelijk merken dat mijn suggestie belachelijk was. Er ontstond een discussie omdat ik zijn reactie bijzonder onaardig vond. Vervolgens heeft de medewerker de verbinding zomaar verbroken. Ik en mijn zoon waren allebei perplex. We zijn een trouwe sushi besteller en wilden puur aangeven dat er iets niet klopte en dan word je zo behandeld. Bizar. Dit was de laatste keer sushi point Breda.
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.
10/4/2020
Goedendag Jeannette,
Telefonisch kon ik je niet bereiken, daarom dit bericht. Excuus dat het zo gelopen is.
Op onze website was aangegeven dat de massago op de california rol niet leverbaar was. De discussie die ontstond aan de telefoon verliep van beide kanten niet goed. Nogmaals excuus. Goed nieuws voor uw zoon. De massago is weer op voorraad en hij mag 2 uramaki california rolls komen afhalen of wij bezorgen deze bij de volgende bestelling.
Met vriendelijke groet,
Team SushiPoint Breda