2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceMixed Sushi Menu: de maki sushi's lagen verspreid en een paar nigiri sushi's lagen ondersteboven. Temaki menu: de zeewier/nori was heel vochtig en daardoor taai.
Niet alle plaatjes op de website die je aanklikt geven een groter plaatje. Ze blijven net zo groot.2/3/2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.2/1/2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.2/1/2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceThe delivery was very late, more than 1 hour!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.2/1/2015
5
★★★★★ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceWij hebben 2 uur op ons eten moeten wachten en uiteindelijk zijn we zelf onse bestelling maar gaan halen! 3 keer gebeld waar de bestelling bleef en 3 keer werden we afgepoeierd met het antwoord van ja sorry.....
Dit is de eerste keer dat het zo is gegaan hiervoor nooit problemen gehad!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.2/1/2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.2/1/2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceSushi was erg lekker! Sojabonen waren helaas een teleurstelling: erg klein bakje voor 4,5 euro en te hard (sommige kreeg je daardoor niet goed uit het jasje).1/30/2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceWij vonden het ontzettend lekker en dat er iets vergeten was bij het bezorgen werd snel en goed afgehandeld. Zeker voor herhaling vatbaar.1/28/2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/25/2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceGoede kwaliteit, de levering duurde ongeveer 1u10min wat aan de lange kant is. Echter de verse sushi maakt het dan weer goed. bedankt.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/25/2015
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/25/2015
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceJammer dat, na een telefoontje met de vraag of mijn bestelling eerder mocht komen, het toch op de eerste afgesproken tijd kwam. Plus dat wat warm moest zijn (hot special mix) koud was. Wel leuk en lekker was het extraatje ivm het best bezorgende bedrijf...1/24/2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg servicesushi zag er smakelijk uit en was erg lekker. Alles zat bij de bezorging en hoefde niets extra's te bestellen. all included! Nette aflevering.1/22/2015
5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe sushi was erg smakelijk en vers gemaakt! Bij het arriveren bij het afhaalpunt was de sushi al klaar, ook al was ik wat te vroeg. Super! 1/21/2015
5
★★★★★ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceNiet binnen het uur bezorgd helaasDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/18/2015
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/18/2015