SushiPoint Den Haag
Laan van Meerdervoort 168B
070 3600 222
Federica
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg service
Soms komen fouten tijdens het bestelling zoals vandaag: ik ben 150 punten kwijt!!! Ik wilde die gebruiken voor rrn edamame, maar het systeem heeft komkommersalade gepakt: ik had helemaal geen salade besteld, ontvangen en betaald. Toch zijn nu 150 ongebruikte punten weg voor iets dat helemaal niet klopt! Ik had toch zin in sushi dus heb ik toch bestelling geplaatst en van de sushi genoten. Maar ik vind wat is aan mij gebeurt over mijn punten absoluut niet fijn. Kunt u mijn punten terugstorten en de komkommersalade weg alen aangezien dat het niet klopt? Dan volgende keer 4 tot 5 sterren op alles: beloofd!!!!
25-6-2025
Beste Federica, dank u wel voor uw feedback. Heel vervelend om te horen. Hiermee helpt u ons
om onze dienstverlening nog verder te verbeteren. Wij hebben geprobeerd u te bereiken om aan te geven dat uw punten zo spoedig mogelijk worden teruggezet op uw account. Met vriendelijke groet, Team
SushiPoint Den Haag