Reviews


4 sterren na 8309 reviews
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
7/2/2022
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Vele malen een bestelling naar volle tevredenheid gedaan, echter deze keer was de sushi droog en niet smaakvol. Helaas, ben ik normaliter niet gewend. 7/1/2022
Beste Nana, Hartelijk bedankt voor uw review. Wij hebben zojuist telefonisch contact gehad en hebben samen een passende oplossing gevonden. Wij nemen uw feedback over de sushi verder intern op. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groeten, Team Sushipoint Eindhoven
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
The order was misplaced and then arrived later. 6/30/2022
Dear Umar, Thank you for your review. We just had telephone contact and have come to a suitable solution. We hope to see you again soon! Team Sushipoint Eindhoven
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Lekker gegeten 6/30/2022
Beste Pierre, Heel erg bedankt voor uw 5 sterren review, fijn om te horen dat u lekker hebt gegeten. We zijn hier als team erg blij mee. Hopelijk mogen wij u snel weer van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Sushipoint Eindhoven
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
it was great as everytime! 6/30/2022
Dear Alex, It's nice to hear that you enyojed your sushi. Hopefully we will see you soon! Sincerely, Team Sushipoint Eindhoven
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Besteld om 16:15 ontvangen 18:10. 3x gebeld, bezorger is onderweg. Bleek dat ie problemen bij zijn 1e bezorging had. Sushi zelf viel ook tegen. Kleffe rijst droog van smaak. Veel te veel komkommer in de verschillende soorten Sushi waardoor ze allemaal 't zelfde smaakte. Zelfs de tempura ebi smaakte hierdoor niet meer naar garnaal, maar komkommer. Verder zat er weinig smaak aan de Sushi (ja...komkommer) wij gaan hier niet meer bestellen. Volgende keer gewoon weer naar Kyoto 6/30/2022
Beste Stefanie, Bedankt voor uw review. Erg vervelend om te horen dat het niet bevallen is. We hebben telefonisch contact met u proberen op te nemen, maar dat is helaas niet gelukt. Zou u contact met ons kunnen opnemen wanneer het u schikt zodat we een passende oplossing kunnen vinden. Wij zijn telefonisch bereikbaar elke dag van 14.00u tot 21.00u op het telefoonnummer: 040 211 1466. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Eindhoven
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Heerlijk! Alles vers en goed op smaak. 6/29/2022
Beste Yolanda, Heel erg bedankt voor uw mooie review. Er fijn om te lezen hoe klanten ons verse sushi waarderen. We zijn hier erg blij mee. Hopelijk zien we u gauw weer terug. Met vriendelijke groet, Sushipoint Eindhoven
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
6/28/2022
Beste Seraphine, Heel erg bedankt voor uw 5 sterren review. We zijn hier als team erg blij mee. Hopelijk mogen wij u snel weer van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Sushipoint Eindhoven
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
The sushie was soggy and not how it usually tastes. The delivery arrived a bit later. 6/28/2022
Dear Gabriela, Thank you for your review. Again verry sorry for the soggy sushi. We wil talk with the kitchen to see what went wrong. We spoke to eachother for a suitable sollution. We will make sure the next time all the sushi will be of high quality. Hope to see you soon again. Greetings, Sushipoint Eindhoven
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
sushi"s zijn voor mij veel te groot. 6/27/2022
Beste Lini, Het spijt enorm ervoor. Ik hoop dat de sushi verder heeft gesmaakt. Ik ga u opmerking meenemen en discussiëren tijdens de volgende vergadering met de chefs. Wij zijn erg dankbaar voor u opmerking. Hierdoor kunnen we onze kwaliteit en service verbeteren. Hopelijk tot een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Sushipoint Eindhoven
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 6/26/2022
Beste Akko, Hartelijk bedankt voor de 5-sterren review en fijn om te lezen dat alles naar wens was. Graag tot ziens! Met Vriendelijke Groet Team Sushipoint Eindhoven.
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Super vers en heeeeerlijk Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 6/26/2022
Beste Ellis, Hartelijk bedankt voor uw goede review. Goed om te lezen dat alles naar wens was. Graag tot ziens! Met Vriendelijke Groet Team Sushipoint Eindhoven.
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Supersnelle levering, vriendelijke bezorger. Superlekker sushi. Zeker een aanrader.👍 6/25/2022
Beste Danny, Hartelijk bedankt voor uw goede review. Goed om te lezen dat alles naar wens was. Graag tot ziens! Met Vriendelijke Groet, Team Sushipoint Eindhoven.
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
5 ★★★★★ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Eten zou er om 19.21 zijn maar kwam pas een half uur later. Verder was het eten weer hartstikke goed. 6/25/2022
Beste Robin, Hartelijk bedankt voor uw goede feedback. Onze excuses voor het ongemak, We zullen de service bieden die u van ons gewend bent. Graag tot ziens! Met Vriendelijke Groet, Team Sushipoint Eindhoven.
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Was weer heerlijk 6/25/2022
Beste Fam. Tiggeloven, Hartelijk dank voor de 5-sterren review en wat fijn om te zien dat het naar wens was! Graag tot heel snel weer :D Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Eindhoven
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
6/24/2022
Beste Maud, Heel erg bedankt voor uw 5 sterren review. We zijn hier als team erg blij mee. Hopelijk mogen wij u snel weer van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Sushipoint Eindhoven
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Kon alleen ophalen om 20.30 was al klaar om 20.15 dus niet meer warm maar al klef en koud! 6/24/2022
Beste Monique, Graag willen wij u bedanken voor uw tijd en uw review. Wij zullen uw bevindingen intern opnemen. Onze excuses voor het ongemak en we zien u graag terug! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Eindhoven
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
6/23/2022
Beste Alba Elena, Heel erg bedankt voor uw 5 sterren review. We zijn hier als team erg blij mee. Hopelijk mogen wij u snel weer van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Sushipoint Eindhoven
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Alles prima! 6/23/2022
Beste Janneke, Heel erg bedankt voor uw 5 sterren review. We zijn hier als team erg blij mee. Hopelijk mogen wij u snel weer van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Sushipoint Eindhoven
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Ja, weer heerlijk als altijd. Een aardige en vriendelijke bezorger weer. De zonnebril vindt m’n zoon super cool. Dat wilde hij jullie laten weten. 😎 Wat betreft de betaallink voor fooi. Deze geeft te vaak een foutmelding dat betaling niet gelukt is . Terwijl er wel betaald is, volgens eigen bankafschrift. 6/22/2022
Beste Saskia, Heel erg bedankt voor uw 5 sterren review. We zijn hier als team erg blij mee. Hopelijk mogen wij u snel weer van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Sushipoint Eindhoven
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
1 ★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Rijst was niet gaar, dus sushi niet eetbaar. Reactie van klantenservice duurde twee weken. 6/22/2022
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
1 ★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Eten van gisteren was zeer slecht. Nooit verwacht,denk dat het oude sushi was..bah bah 6/22/2022
Beste Anita, Bedankt voor uw review. Heel erg vervelend dat u zo een nare ervaring heeft gehad. We hebben elkaar ondertussen gesproken en het probleem besproken. Wij gaan dit intern zeker oppakken. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Sushipoint Eindhoven
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Heel erg lekker! 6/20/2022
Beste Yolanda, Heel erg bedankt voor uw 5 sterren review. We zijn hier als team erg blij mee. Hopelijk mogen wij u snel weer van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Sushipoint Eindhoven
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
6/20/2022
Beste Derman, Heel erg bedankt voor uw 5 sterren review. We zijn hier als team erg blij mee. Hopelijk mogen wij u snel weer van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Sushipoint Eindhoven
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Heel lekker weer en garnalen echt goed warm! 6/20/2022
Beste Yolanda, Heel erg bedankt voor uw 5 sterren review. We zijn hier als team erg blij mee. Hopelijk mogen wij u snel weer van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Sushipoint Eindhoven
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
It’s nice to see that photos on the app/website are getting updated and new dishes are introduced. 6/20/2022
Hey Olga, thank you for the 5 star review. Good to hear that people appreciate the effort we put in to update our website. We hope to see you soon again. Greetings, Sushipoint Eindhoven
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
De tonijn was helemaal verkleurd, de komkommersalade was niet al te vers en de sushi was zeker niet net klaargemaakt. We hadden oa een dubbel crisp menu maar er was weinig “crisp” meer te proeven. Jammer zijn we niet van jullie gewend. Voorlopig geen sushi point meer 6/20/2022
Beste Maaike, Bedankt voor uw review. Erg vervelend om te horen dat het niet zo bevallen is zoals u gewend bent van ons. We hebben telefonisch contact met u problemen op te nemen, maar dat is helaas niet gelukt. Zou u contact met ons kunnen opnemen wanneer het u schikt zodat we een passende oplossing kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Sushipoint Eindhoven
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
6/20/2022
Beste Valerie, Heel erg bedankt voor uw goede review. We zijn erg blij met alle sterren die we van u hebben gekregen. Hopelijk tot gauw weer. Met vriendelijke groet, Sushipoint Eindhoven
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
was weer erg lekker, de bezorger was wat later, maar daat was geen probleem, ik ben netjes opgebeld dat er geen koerier beschikbaar was, iets later eten, dat mag geen probleem zijn. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 6/19/2022
Beste Eric, Heel erg bedankt voor uw goede review. Nogmaals ons excuses voor de late bezorging. Door de Vaderdag drukte werd alles inderdaad een beetje later, dus erg bedankt voor uw begrip. Gelukkig heeft alles nog wel goed gesmaakt. Hopelijk mogen wij u toch snel weer van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Sushipoint Eindhoven
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 6/19/2022
Beste Hedi, Heel erg bedankt voor uw 5 sterren review. We zijn hier als team erg blij mee. Hopelijk mogen wij u snel weer van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Sushipoint Eindhoven
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Vis leek niet vers. Bij vorige bestellingen echter wel vers. Snel bezorgd, vriendelijke bezorger. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 6/19/2022
Beste Vera, Bedankt voor uw review. We hebben contact met u proberen op te nemen, maar dat is helaas niet gelukt. Zou u telefonisch contact met ons kunnen opnemen wanneer het u schikt zodat wij het probleem kunnen bespreken. Met vriendelijke groet, Sushipoint Eindhoven
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Alles was super goed. We moesten iets langer wachten dan normaal maar alle extra’s maken dat meer dan goed! Top! Vooral de sokken 😂 Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 6/19/2022
Beste Peter, Heel erg bedankt voor uw review. Door de drukte van Vaderdag is helaas alles een beetje uitgelopen. Wij zijn dus erg dankbaar voor uw begrip en erg leuk om te horen dat u er toch van genoten hebt. Hopelijk tot gauw weer. Met vriendelijke groet, Sushipoint Eindhoven
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Yakitori was niet gaar te rauw erg jammer Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 6/19/2022
Beste Jolanda, Heel erg bedankt voor uw review. We hebben elkaar ondertussen gesproken en een passende oplossing aangeboden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Sushipoint Eindhoven
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Sushi was niet vers Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 6/19/2022
Beste Willemijn, Heel erg bedankt voor uw review. Helaas klopt uw nummer niet dus kunnen wij geen contact met u opnemen. Zou u contact met ons op kunnen nemen wanneer het u schikt zodat wij het probleem kunnen bespreken. Met vriendelijke groet, Sushipoint Eindhoven
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Wederom erg lekkere sushi (waarvan er een gedeelte onderweg de topping was verloren en we ze weer 'in elkaar moesten zetten'). Ook jammer is dat wij dit deden op bonusvaderdag te vieren en er alleen vandaag die leuke sokken bij weggegeven worden. De bonuspapa is 5,5 dag in de week hier bij zijn bonuskids en 1,5 dag per week (vandaag dus) bij zijn eigen kids. Daarom hebben wij hier gisteren al vaderdag gevierd. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 6/19/2022
Beste Wendy, Heel erg bedankt voor uw review. Erg leuk om te horen hoe Vaderdag wordt gevierd. Om het toch nog extra leuk te maken zullen wij 1 van deze dagen een koerier langs sturen om alsnog een paar sokken af te leveren. Met vriendelijke groet, Sushipoint Eindhoven. Ps. we zullen ook een mooie zonnebril bij doen.
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Super lekker op tijd bezorgd Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 6/19/2022
Beste Petra, Heel erg bedankt voor uw 5 sterren review. Erg fijn om te horen dat alles netjes op tijd is bezorgd en het allerbelangrijkst dat het heeft gesmaakt. Hopelijk mogen wij u snel weer van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Sushipoint Eindhoven
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
6/18/2022
Beste Dmitriy, Heel erg bedankt voor uw 5 sterren review. We zijn hier als team erg blij mee. Hopelijk mogen wij u snel weer van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Sushipoint Eindhoven
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
6/18/2022
Beste Robèr, Heel erg bedankt voor uw 5 sterren review. We zijn hier als team erg blij mee. Hopelijk mogen wij u snel weer van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Sushipoint Eindhoven
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
Deze keer was de sushi erg slecht. Smaakte ook anders leek niet vers te zijn. Dit niet eerder zo slecht gehad. Hopelijk ook de laatste keer anders bestellen we hier niet meer. 6/18/2022
Beste Selma, Bedankt voor uw review. We hebben elkaar ondertussen gesproken en gaan met uw feedback uitzoeken waar het mis is gegaan. Wanneer u weer bestelt zullen we ervoor zorgen dat dit probleem niet meer voorkomt. Met vriendelijke groet, Sushipoint Eindhoven
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Sushi box was matig. Vele betere gehad dan dit. 6/17/2022
Beste Pieter, Bedankt voor uw review. We hebben u telefonisch niet weten te bereiken. Zou u ons kunnen bellen wanneer het u schikt zodat wij het probleem samen kunnen bespreken. Met vriendelijke groet, Sushipoint Eindhvoen
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
6/16/2022
Beste Jerry, Heel erg bedankt voor uw 5 sterren review. We zijn hier als team erg blij mee. Hopelijk mogen wij u snel weer van dienst zijn. Tot gauw weer. Met vriendelijke groet, Sushipoint Eindhoven
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Weer prima zoals gewoonlijk. Alles vers en goed op smaak. 6/16/2022
Beste Yolanda, Heel erg bedankt voor uw 5 sterren review. We zijn hier als team erg blij mee. Hopelijk mogen wij u snel weer van dienst zijn. Tot gauw weer. Met vriendelijke groet, Sushipoint Eindhoven
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Met de allergie was goed rekening gehouden. Crunchy Crackers met fresh, tasty tuna are still the best! 6/15/2022
Beste Maartje, Heel erg bedankt voor uw mooie review. We zijn hier als team erg blij mee. Hopelijk mogen wij u snel weer van dienst zijn. Tot gauw weer. Met vriendelijke groet, Sushipoint Eindhoven
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Helaas was het eten weer koud. Knapperig was het zeker niet meer Ook de levertijd was niet gehaald Deze keer geen goede review sorry 6/14/2022
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Het was weer heerlijk 6/13/2022
Beste Astrid, Heel erg bedankt voor uw 5 sterren review. We zijn hier als team erg blij mee. Hopelijk mogen wij u snel weer van dienst zijn. Tot gauw weer. Met vriendelijke groet, Sushipoint Eindhoven
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
6/13/2022
Beste Wendy, Heel erg bedankt voor uw 5 sterren review. We zijn hier als team erg blij mee. Hopelijk mogen wij u snel weer van dienst zijn. Tot gauw weer. Met vriendelijke groet, Sushipoint Eindhoven
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Perfect, en vriendelijk gebeld of het ook 15 mins eerder gebracht jkon worden Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 6/12/2022
Beste Marieke, Heel erg bedankt voor uw 5 sterren review. We zijn hier als team erg blij mee. Hopelijk mogen wij u snel weer van dienst zijn. Tot gauw weer. Met vriendelijke groet, Sushipoint Eindhoven
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 6/12/2022
Beste Risha, Heel erg bedankt voor uw 5 sterren review. We zijn hier als team erg blij mee. Hopelijk mogen wij u snel weer van dienst zijn. Tot gauw weer. Met vriendelijke groet, Sushipoint Eindhoven
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
6/11/2022
Beste wendy, Heel erg fijn om te horen dat alles erg goed is bevallen. Nogmaals bedankt voor uw bestelling en hopelijk tot gauw weer. Met vriendelijke groet, SushiPoint Eindhoven
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
6/11/2022
Beste thomas, Heel erg fijn om te horen dat alles erg goed is bevallen. Nogmaals bedankt voor uw bestelling en hopelijk tot gauw weer. Met vriendelijke groet, SushiPoint Eindhoven
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
1 ★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
ik heb specifiek om GEEN KOMKOMMER gevraagd, maar helaas. bijna alles heeft komkommer. we hebben het verwijderd, maar dat verpestte gewoon de ervaring 6/10/2022
Beste, Ik probeerde u telefonisch te bereiken, helaas zonder success. zou u me terug kunnen bellen wanneer u in de gelegenheid bent? we zien u graag weer snel terug bij Sushipoint Eindhoven
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
6/10/2022
Beste Andre, Heel erg fijn om te horen dat alles erg goed is bevallen. Nogmaals bedankt voor uw bestelling en hopelijk tot gauw weer. Met vriendelijke groet, SushiPoint Eindhoven
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
6/10/2022
Beste Dmitriy , Heel erg fijn om te horen dat alles erg goed is bevallen. Nogmaals bedankt voor uw bestelling en hopelijk tot gauw weer. Met vriendelijke groet, SushiPoint Eindhoven
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Heel erg lekker! Alles vers en goed op smaak. 6/9/2022
Beste Yolanda, Hartelijk bedankt voor uw review. Heel erg fijn om te horen dat het erg lekker was. Graag tot snel! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Eindhoven.
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Ebi fry wel besteld maar niet geleverd /25 minuten later dan beloofd bezorgd / toch gember en stokjes meegeleverd terwijl ik heb aangegeven dat ik die niet hoef te hebben (ongebruikt weggooien is zonde) 6/9/2022
Beste Jos, Hartelijk bedankt voor uw review. Wij hebben inmiddels telefonisch contact gehad en zijn samen tot een passende oplossing gekomen. Nogmaals onze excuses en graag tot ziens! Met vriendelijke groeten, Team Sushipoint Eindhoven
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Vrijwel altijd zeer tevreden. De sushi is erg lekker. Helaas ontbraken er afgelopen keer een aantal dingetjes. Dat kan natuurlijk gebeuren en ik heb er direct melding van gemaakt. Helaas heb ik daar niets meer over gehoord. Jammer. Hopelijk was het eenmalig en kunnen we nog vaak genieten van heerlijke sushi! 6/8/2022
Beste Marieke, Hartelijk bedankt voor uw review. Wij hebben inmiddels telefonisch contact gehad en zijn samen tot een passende oplossing gekomen. Nogmaals onze excuses en graat tot ziens! Met vriendelijke groeten, Team Sushipoint Eindhoven
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
6/7/2022
Beste Franka, Heel erg fijn om te horen dat alles erg goed is bevallen. Nogmaals bedankt voor uw bestelling en hopelijk tot gauw weer. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Eindhoven.
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
always happy with my order 6/7/2022
Beste Judy, Heel erg fijn om te horen dat alles erg goed is bevallen. Nogmaals bedankt voor uw bestelling en hopelijk tot gauw weer. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Eindhoven.
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Ik kon mijn spaarpunten niet inleveren. Site geeft aan dat ze niet geldig zijn. 6/7/2022
SushiPoint Eindhoven Aalsterweg 133A 040 – 2111 466
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
het eten was goed, jammer dat we ondanks dat we het heb aangegeven voor 3 personen hadden besteld en maar voor twee personen soja en wasabi ontvingen. Verder viel me op dat ik het gevoel had dat alle sushi in de doos gepleurd was. Veel beschadigingen. Nog een hele tour geweest om dit te fatsoeneren op een schaal, jammer, gelukkig was de smaak prima 6/7/2022