Reviews


5 sterren na 3560 reviews
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Zeer goed, Sushi van hoge kwaliteit. Voor herhaling vatbaar. 6/3/2023
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Prima, zoals altijd. 6/2/2023
Beste H, bedankt voor het compliment en de vele sterren! Graag tot een volgende keer:) Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Gouda
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Bezorging was ondanks aangegeven leverijd meer dan een uur te laat. Men beloofd je dan een tegoedbon van ā‚¬25,- maar uiteindelijk blijkt het een tegoedbon te zijn van een ā‚¬10,- voor bijna ā‚¬80,- aan sushi besteld en dan word dit je deel. 6/1/2023
Beste Frank, nogmaals onze excuses voor het ongemak. Fijn dat we elkaar even hebben gesproken over de situatie! Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Gouda
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
extra besteld vanuit spaarprogramma maar niet meegeleverd bij de bestelling 5/31/2023
Beste Jan, wat vervelend dat er iets mis is gegaan bij het verzilveren van uw punten! Wij hebben elkaar inmiddels hierover gesproken en uitgelegd hoe het puntensysteem in zijn werking gaat. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Gouda
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
5/31/2023
Beste Ellis, bedankt voor de 5 sterren! En tot volgende keer:) Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Gouda.
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Laat bezorgd. Bepaalde dingen die ik had besteld heb ik niet ontvangen. Toen ik direct belde was het filiaal al dicht. Hetgeen wat je krijgt lijkt totaal niet op de afbeeldingen, maar op een veel goedkopere versie hiervan. De rainbow sushi was grotendeels komkommer met een mini stukje iets bovenop, maar zeker niet meerdere dingen zoals afgebeeld staat. Bovendien was het allemaal duidelijk niet vers. Had ook direct buikpijn ervan. Jammer, want ik bestelde hier altijd graag. 5/30/2023
Beste Lisanne, Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij hebben elkaar inmiddels gesproken en u een passende oplossing aangeboden. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Gouda
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
5/29/2023
Beste Jinte, bedankt voor uw vele sterren. Dit waarderen wij enorm! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Gouda
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Prachtig gekleuren en een heerlijke smaak!! Ook de service is top. Er was een deel van onze bestelling vergeten, en er werd netjes nagebeld om ons te informeren. Ook kregen we een sorry-bon! Super netjes Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 5/28/2023
Beste Cindy, bedankt voor uw 5 sterren en het compliment! Dit waarderen wij enorm :) Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Gouda
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
5/26/2023
Beste Jelle, bedankt voor uw review! Wij hebben elkaar inmiddels gesproken en een passende oplossing gevonden. Graag tot de volgende keer, met vriendelijke groet team SushiPoint Gouda :)
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Voor het eerst sushi gegeten, smaakte geweldig!! 5/26/2023
Beste Marco, bedankt voor het compliment en de vele sterren! Graag tot een volgende keer:) Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Gouda
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
5/26/2023
Beste Maciej, bedankt voor uw review! Wij hebben elkaar inmiddels gesproken en een passende oplossing gevonden. Graag tot de volgende keer, met vriendelijke groet team SushiPoint Gouda :)
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
5/26/2023
Beste Piena, bedankt voor uw vele sterren! Dit waarderen wij enorm! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Gouda
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Helaas vielen bijna alle sushi rolletjes dit keer uit elkaar :( en maar twee kleine bakjes wasabi op 48 stuks.. hoe dan. Normaal verder wel goed. 5/25/2023
Beste Lamyae, bedankt voor uw review! Wij hebben elkaar inmiddels gesproken en een passende oplossing gevonden. Graag tot de volgende keer, met vriendelijke groet team SushiPoint Gouda :)
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Heerlijke sushi. Jammer dat de bestelde edamameboontjes er niet bij zaten. Maar deze werden na een telefoontje alsnog bezorgd. Samen met een kadobon! De edamameboontjes waren weer prima! Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 5/21/2023
Beste Leny, Nogmaals excuus dat de edamame er niet bij zet. We zijn blij dat het alsnog goed is opgelost en dat alles verder heeft gesmaakt. tot de volgende keer. met vriendelijke groet, Team SP Gouda
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
5/20/2023
Beste Lorenzo, bedankt voor de 5 sterren. En tot volgende keer! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Gouda.
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
5/20/2023
Beste Vivian, bedankt voor uw 5 sterren! Dit waarderen wij enorm! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Gouda
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
Eten half uur later, wel goedgemaakt met bon. Website werkt op mobiel niet goed 5/20/2023
Beste Hans, bedankt voor uw feedback en de vele sterren. Met vriendelijke groet, SushiPoint Gouda.
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
5/20/2023
Beste Jasper, bedankt voor uw 5 sterren! Dit waarderen wij enorm! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Gouda
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Geweldig! 5/20/2023
Beste Justyna, bedankt voor het compliment en de vele sterren! Graag tot een volgende keer:) Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Gouda
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
5/19/2023
Beste Ramona, bedankt voor de 5 sterren! Dit waarderen wij enorm, graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Gouda
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Gewoon perfect en heerlijk! šŸ‘šŸ»šŸ±šŸ£šŸŒŸšŸŒŸšŸŒŸšŸŒŸšŸŒŸ 5/19/2023
Beste Joris, bedankt voor de 5 sterren! Dit waarderen wij enorm, graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Gouda
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
De sushi was heerlijk, zag er niet zo mooi uit in het doosje, de toppings zaten allemaal op de deksel 5/18/2023
Beste Gerdien, bedankt voor uw feedback en de vele sterren. Met vriendelijke groet, SushiPoint Gouda.
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
5/18/2023
Beste Nicole, bedankt voor uw vele sterren! Dit waarderen wij enorm! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Gouda
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
5/18/2023
Beste Erwin, Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij hebben elkaar inmiddels gesproken en u een passende oplossing aangeboden. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Gouda
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
5/16/2023
Beste Bert, bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Gouda
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Meestal zijn er over enthousiast maar deze keer proefde het als niet vers. Alles viel uit elkaar en het was droog. Niet wat we gewend zijn. 5/16/2023
Beste familie Slingerland , wat jammer om te horen dat de sushi niet in de smaak viel zoals de voorgaande keren. zoals telefonisch besproken komt er een tegoed bon uw kant op! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Gouda.
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
5/16/2023
Beste Francoise, bedankt voor uw vele sterren! Dit waarderen wij enorm! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Gouda
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
Wij misten de soya sauce, terwijl die wel aangevinkt stond. En de sushi parts waren soms erg (te) dik. Dat maakt het niet eenvoudig om te eten. 5/15/2023
Beste Wouter , bedankt voor de feedback en sterren. Met vriendelijke groet, SushiPoint Gouda.
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 5/14/2023
Beste Dora, bedankt voor de 5 sterren! Dit waarderen wij enorm, graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Gouda
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 5/14/2023
Beste Sanne, onze excuses dat niet alles helemaal naar wens was! Wij hebben elkaar inmiddels gesproken en zijn tot een passende oplossing gekomen. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Gouda
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
De nieuwe pokébowl ebi was helaas een misser. De smaak was prima op zich, maar de garnalen waren in stukjes van 1 cm gesneden en de saus was er doorheen gemengd. Gevolg was uiteraard dat de garnaalstukjes net kauwgom waren en alles een beetje zompig was. Daarbij denk ik ook niet dat het echt 3 garnalen waren. Portie is ook niet echt groot. Formaat small bij andere restaurants en als je daar ruim 16 euro voor moet betalen (nu 14,95 ivm introductie), dan is het voor mij helaas niet voor herhaling vatbaar. Wel erg fijn dat er ook een vegan pokebowl is. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 5/14/2023
Beste Sharon, bedankt voor uw review! Wij hebben elkaar inmiddels gesproken en een passende oplossing gevonden. Graag tot de volgende keer, met vriendelijke groet team SushiPoint Gouda :)
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Ben heel erg ziek geworden mis was de vis niet goed gr delano 5/12/2023
Beste Delano, Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij hebben elkaar inmiddels gesproken en u een passende oplossing aangeboden. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Gouda
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Heerlijk gegeten! 5/12/2023
Beste Sjouk, bedankt voor het compliment en de vele sterren! Graag tot een volgende keer:) Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Gouda
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
De sushi was weer heerlijk en keuring verpakt en een vriendelijke bezorger die ik dan ook een fooitje gaf! Tot de volgende keer Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 5/7/2023
Beste Grada, bedankt voor uw mooie complimenten! Dit waarderen wij enorm! Graag tot de volgende keer, met vriendelijke groet, Team SushioPoint Gouda :)
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Lastig online te bestellen. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 5/7/2023
Beste Arnaud, bedankt voor de sterren en uw feedback. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Gouda
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Vandaag was de Shushi slecht gerold en erg dun gesneden. Normaal is het veel beter. Sorry. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 5/7/2023
Beste Freek, Excuus dat de ervaring dit keer minder was. Wij hebben u geprobeerd te bellen om uw ervaring te bespreken maar kregen helaas geen gehoor. Wij zullen het morgen opnieuw proberen. Met vriendelijke groet, Team Sushi Point Gouda
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Bestelling was half uurtje later. Verder prima service 5/5/2023
Beste Carla, bedankt voor de vele sterren en uw feedback. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Gouda
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Perfect! 5/5/2023
Beste Liesbeth, bedankt voor het compliment en de vele sterren! Graag tot een volgende keer:) Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Gouda
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
5/5/2023
Beste Frans, bedankt voor de 5 sterren. wij waarderen uw review! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Gouda.
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Toppie 5/4/2023
Beste Willem, bedankt voor het compliment en de vele sterren! Graag tot een volgende keer:) Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Gouda
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
5/4/2023
Beste Tara, bedankt voor de 5 sterren. wij waarderen uw review! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Gouda.
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
5/3/2023
Beste Esther, bedankt voor de sterren! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Gouda.
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
5/3/2023
Beste Cos, enorm bedankt voor de 5 sterren review! Daar word ons team erg blij van :) Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Gouda
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Eten was goed maar kleefde teveel aan elkaar en viel uitelkaar bij het los en uit de doos halen van de sushies 5/2/2023
Beste Marielle, Hartelijk dank voor uw review en de vele sterren. Wij hebben u inmiddels gesproken en een passende oplossing aangeboden. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Gouda
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Website is niet overzichtelijk, bestellen neemt veel tijs in beslag. 5/1/2023
Beste Lydia, bedankt voor de vele sterren en uw feedback. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Gouda
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Prima op tijd, heerlijk gegeten. 5/1/2023
Beste Astrid, super bedankt voor de 5 sterren en goed om te horen dat alles naar wens was! Graag tot de volgende keer :) met vriendelijke groet, Sushipoint Gouda
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
Uiterlijk betekent niet een kwartier later, verder lekker eten Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 4/30/2023
Beste Julian, bedankt voor de vele sterren :). Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Gouda
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Zelf afgehaald, bestelling stond klaar, personeel behulpzaam, prima zo! 4/29/2023
Beste Gijsbert, super bedankt voor uw compliment, en de 5 sterren! Daar word ons team erg blij van :) Graag tot de volgende keer. met vriendelijke groet, Sushipoint Gouda
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
4/28/2023
Beste Nel, enorm bedankt voor de 5 sterren review! Daar worden wij erg blij van :) Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Gouda
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Wel was er met de doos gehusseld waardoor niet alles meer netjes in de doos lag... Maar verder prima! 4/28/2023
Beste C., Hartelijk dank voor uw review en de vele sterren. Wij hebben u inmiddels gesproken en een passende oplossing aangeboden. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Gouda
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Goed en lekkere sushi 4/28/2023
Beste Francoise, super bedankt voor uw compliment, en de 5 sterren! Daar word ons team erg blij van :) Graag tot de volgende keer. met vriendelijke groet, Sushipoint Gouda
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Het was zo als altijd heerlijk 4/27/2023
Beste Josje, super bedankt voor uw compliment, en de 5 sterren! Daar word ons team erg blij van :) Graag tot de volgende keer. met vriendelijke groet, Sushipoint Gouda
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Had iets meer variatie in de box mogen zitten, maar smaak was dik in orde. 4/27/2023
Beste John, enorm bedankt voor de 5 sterren review en uw feedback!! Daar worden wij erg blij van :) Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Gouda
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Zoals altijd weer overheerlijk en perfect verzorgd en perfect op tijd 4/27/2023
Beste Jeanette, super bedankt voor uw compliment, en de 5 sterren! Goed om te horen dat het heerlijk was :) Graag tot de volgende keer. met vriendelijke groet, Sushipoint Gouda
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
De bestelling was makkelijk te plaatsen, werd vers ingepakt op afgesproken tijdstip en we hebben er heerlijk van gegeten. De crispy yakitori is favoriet! 4/26/2023
Beste Brenda, super bedankt voor uw compliment, en de 5 sterren! Daar word ons team erg blij van :) Graag tot de volgende keer. met vriendelijke groet, Sushipoint Gouda
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Heerlijk gegeten! šŸ‘ Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 4/23/2023
Beste Ada, super bedankt voor uw compliment, en de 5 sterren! Goed om te horen dat het heerlijk was :) Graag tot de volgende keer. met vriendelijke groet, Sushipoint Gouda
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Sushi wel lekker maar een aantal rollen konden niet in zā€™n geheel opgepakt worden. Vielen makkelijk uit elkaar. 4/22/2023
Beste Heidi, Nogmaals onze excuses dat de sushi niet was wat u van ons zou mogen verwachten. Wij hebben elkaar inmiddels gesproken en u een passende oplossing aangeboden. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Gouda
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Topppppp 4/22/2023
Beste Nicolet, super bedankt voor uw compliment, en de 5 sterren!:) Graag tot de volgende keer. met vriendelijke groet, Sushipoint Gouda
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
4/21/2023
Beste Francoise, enorm bedankt voor de 5 sterren review!! Daar worden wij erg blij van :) Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Gouda
SushiPoint Gouda Blekerssingel 1 018 220 5151
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Was weer heerlijk!! 4/21/2023
Beste Saskia, super bedankt voor uw compliment, en de 5 sterren! Goed om te horen dat het heerlijk was :) Graag tot de volgende keer. met vriendelijke groet, Sushipoint Gouda
Ā