Reviews


5 sterren na 4107 reviews
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 3/3/2024
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Ja het was gewoon heerlijk 3/2/2024
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Bedankt voor de service, loempiaatjes extra lekker 3/2/2024
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Dit is de eerste keer dat ik niet zo heel erg tevreden ben. Ik vond de rijst niet zo lekker, alsof het al een tijdje stond. Ook vond ik het jammer dat ik niet gekregen had waar ik om vroeg. Wat de nigiri betreft. De bubble tea vonden wij niet lekker. Maar dat kan ook kwestie van smaak zijn. En ik vind het ook jammer dat jullie de prijzen zo omhoog hebben gegooid. Dat houd mij toch wel tegen om te bestellen als vaste klant. 3/2/2024
Beste Erwin, wij hebben elkaar telefonisch gesproken en het gepast met u opgelost! Onze excuses nogmaals, fijn dat u de volgende keer weer bij ons terug komt! Tenslotte waardevolle informatie over de Bubble Tea try out van ons. Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
Helaas miste dumplings die wel besteld en betaald waren. Het eten leek wat minder vers dan we gewend zijn van sushipoint. 3/2/2024
Beste Erwin, wij hebben elkaar telefonisch gesproken en het gepast met u opgelost! Onze excuses nogmaals, fijn dat u de volgende keer weer bij ons terug komt! Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Onze wasabi crackers waren te weinig belegd voor 7 euro normaal zijn ze beter vond dit jammer 3/2/2024
Beste Liesbeth, bedankt voor uw eerlijke review. Wij hebben het keukenteam op aangesproken en zorgen dat de crackers beter gevuld, zoals u van ons gewend bent! Tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Jammer dat voor de zoveelste keer de bestelling niet compleet was. De zeewier salade zat er niet bij alhoewel wel betaald! Tel contact met de vestiging. Een tegoedbon voor 7,50 terwijl de salade al 5,95 had gekost. Feitelijk betekent dat ik voor 1,55 een tegoed bon heb gekregen. Kan eigenlijk niet waar zijn... wat gaat Sushi point hier aan doen????? Nu geen gasten maar had zomaar gekunt. Zijn er serieus over aan het nadenken niet meer te bestellen bij Sushi Point!!!! 3/1/2024
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Heerlijke Pokebowl gegeten, lekker pittig en vooral de kip is heerlijk! 2/28/2024
Beste Shane, bedankt voor deze perfecte review! Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
2/28/2024
Beste Henri, bedankt voor deze mooie review! Wij zin blij om te zien dat u zo tevreden bent over ons! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
2/28/2024
Beste Christelle, bedankt voor uw review. Mocht er iets zijn wat wij kunnen verbeteren in service om hier de volgende keer 5* van te maken, horen wij dit uiteraard graag! Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
2/27/2024
Beste Athalie, bedankt voor deze mooie review! Wij zin blij om te zien dat u zo tevreden bent over ons! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
2/27/2024
Beste Robbert, bedankt voor deze perfecte review! Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Ik vond de sushi flauw slap en smakeloos alles smaakte het zelfde de sushi waar gefrituurde garnaal op zat die was taai Kortom viel erg tegen We hebben in nunspeet verschillende plekken waar we tegenwoordig sushi kunnen krijgen maarik ben altijd klant bij jullie dus wel trouw maar dit viel enorm tegen Het is voor ons een feestje om af en toe sushi te eten dus dit is extra jammer. 2/26/2024
Beste Yvonne, bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Wij hebben u gesproken via de mail en hebben een passende oplossing geboden. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
De zalm in de handrol was te taai om te eten helaas, normaal is de zalm zo zacht 2/26/2024
Beste Alie, nogmaals excuses voor de taaie zalm. Wij hebben u zojuist gesproken via de mail en hebben een passende oplossing geboden. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 2/25/2024
Beste Janet, bedankt voor deze mooie review! Wij zin blij om te zien dat u zo tevreden bent over ons! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Altijd super goed Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 2/25/2024
Beste Jenne, bedankt voor deze perfecte review en het mooie compliment! Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
2/24/2024
Beste Emmy, bedankt voor deze mooie review! Wij zin blij om te zien dat u zo tevreden bent over ons! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Omdat ik zelf niet weet wat alles is, zou het fijn zijn een korte uitleg erbij te zetten. 2/23/2024
Beste Stefanie, bedankt voor uw review. Er staat bij ieder menu wat erin zit en bij iedere losse rol exact wat er in de rol zit. Ook stat overal een foto bij. Mocht er iets zijn wat u onduidelijk vindt, of als u graag advies en/of uitleg wilt over bepaalde producten, kunt u altijd telefonisch contact opnemen met ons via 0341 - 202050. Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
was weer als gewoonlijk heerlijk en omdat het eventjes later was dan besteld is er keurig telefonetisch gemeld vooraf. 2/23/2024
Beste Stef, bedankt voor deze positieve review! Goed om te lezen dat het heerlijk gesmaakt heeft! Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Het heeft ons weer heerlijk gesmaakt! 2/23/2024
Beste Paula, bedankt voor deze perfecte review en het mooie compliment! Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
2/22/2024
Beste Naomi, bedankt voor deze 5* review! Wij zin blij om te zien dat u tevreden bent over ons! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Smaak was heerlijk maar 2 soorten erg los gerold viel bij oppakken uit elkaar 2/22/2024
Beste Catherina, bedankt voor uw review. Excuses dat sommige rollen wat te los gerold waren. Wij hebben dit besproken binnen het team en gaan hier extra op letten! Goed om te zien dat het heerlijk gemaakt heeft :) Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Heerlijke sushi en bijgerechten Zag er fantastisch uit ook! 2/22/2024
Beste Shane, bedankt voor deze perfecte review! Het doet ons goed om te lezen dat u zo tevreden bent over ons! Graag tot snel weer. Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Ondanks dat ik voor de verkeerde dag had besteld toch snel geregeld. 2/21/2024
Beste Bart, bedankt voor deze mooie review! Wij zin blij om te lezen dat u zo tevreden bent over ons! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
2/21/2024
Beste Annelies, bedankt voor uw review. Mocht er iets zijn wat wij kunnen verbeteren om hier de volgende keer 5* van te maken, horen wij dit uiteraard graag! Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Prima sushi, alleen soms wat teveel verschoven in de transportkosten. Is moeilijk te voorkomen denk ik. 2/20/2024
Beste Tineke, bedankt voor deze review! Wij doen altijd ons uiterste best om het zo goed mogelijk te vervoeren, helaas gaat dit niet altijd perfect. Bedankt voor uw begrip hiervoor. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Het eten was wel wat later dan de 40 minuten maar het was weer heerlijk. Merkte alleen dat het spaarsysteem niet al mijn bestelling heeft meegenomen. Maar ik aarzel niet om weer te bestellen want het is echt goed 2/20/2024
Beste Oscar, bedankt voor uw review. Fijn dat u ons een mooi eerlijk beeld geeft van u bestelling. Hier gaan wij mee aan de slag! Betreft de spaarpunten, kunt ons mailen naar harderwijk@sushipoint.nl en dan gaan wij uitzoeken waar dit aan ligt! Met vriendelijke groet, Team Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Blij met alles! 2/20/2024
Beste Christel, bedankt voor deze mooie review! Wij zin blij om te lezen dat u zo tevreden bent over ons! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
2/19/2024
Beste Peter, bedankt voor uw review. Mocht er iets zijn wat wij kunnen verbeteren om hier de volgende keer 5* van te maken, horen wij dit uiteraard graag! Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
jammer dat het warme gedeelte echt koud was ze bellen wel dat ze later komen geen bezorger aanwezig maar dan moet je de dingen warme dingen later toevegen 2/19/2024
Beste E, wij hebben het team gesproken en u ook. Helaas fout gegaan in de timing zoals u al zei. Wij hebben het gepast met u opgelost en zien u gelukkig snel weer terug. Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Heerlijk gegeten 2/19/2024
Beste Henry, bedankt voor deze perfecte review! Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Zoals gebruikelijk was alles weer netjes verzorgd, op tijd gereed en wederom geholpen door vriendelijke personeel. Het is fijn om altijd te kunnen rekenen op de kwaliteit van Sushipoint in Harderwijk, een voorbeeld voor velen! Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 2/18/2024
Beste Jim, fijn te horen van een vaste klant als u. Tot snel weer en een fijne dag verder! Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Heerlijk weer! Goeie kwaliteit, service en bereikbaarheid. 2/17/2024
Beste Dick, bedankt voor deze prachtige review! Wij zin blij om te lezen dat u zo tevreden bent over ons! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
De garnalen waren erg hard en zat bijna geen garnaal in. 2/16/2024
Beste M., nogmaals excuses dat de garnalen niet helemaal goed waren. Wij hebben elkaar zojuist gesproken en zijn tot een passende oplossing gekomen. Bedankt voor uw feedback hierin! Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Heerlijk gegeten tijdens verjaardag van mijn man! 🥂😋 2/15/2024
Beste Rita, bedankt voor deze 5* review! Goed om te zien dat alles naar wens geweest is! Nog van harte gefeliciteerd met uw man :) Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
enkele foutjes direct hersteld keurige behandeling 2/15/2024
Beste Ben, hartelijk dank dat het foutje van ons als direct goed opgepakt wordt beschouwd. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Het bezorgen duurde wel erg lang. ik zat op de bank met al flinke honger. Heb toen maar een zakje cashewnoten erbij gepakt, maar ik zou het fijn vinden als de bestelling de volgende keer iets korter dan 2 uur en 10 minuten duurt. Verder was het eten wel erg smakelijk. 2/15/2024
Beste Thom, wij hebben elkaar telefonisch gesproken en hebben u een gepaste oplossing kunnen bieden. Helaas was Valentijnsdag zo druk bij ons, waardoor de wachttijd inderdaad zoals vooraf aangegeven mega lang was... Tot een volgende keer en bedankt voor het begrip. Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Zoals altijd lekker gegeten🙂 2/15/2024
Beste Sander, bedankt voor deze 5* review! Goed om te zien dat alles naar wens geweest is! Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
2/13/2024
Beste Karolien, bedankt voor deze perfecte review! Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Optijd! En ook heel lekker 2/12/2024
Beste Sakine, bedankt voor deze 5* review! Goed om te zien dat alles naar wens geweest is! Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Beste sushi point, De sushi was verrukkelijk, pittig en mooi opgemaakt. De bestelling perfect op tijd. Dankjewel! 2/12/2024
Beste Shane, Fijn om te lezen dat het nu allemaal zo goed in orde was na de mindere ervaring van vorige keer. Hartelijk dank voor de review! Tot ziens! Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
2/12/2024
Beste Esther, bedankt voor deze 5* review! Goed om te zien dat alles naar wens geweest is! Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
Eten was te laat en de combinatie kip en te veel mayonaise was niet echt lekker 2/10/2024
Beste Willem, nogmaals excuses voor de mindere ervaring met ons. Wij hebben elkaar zojuist gesproken en zijn tot een passende oplossing gekomen. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
5 ★★★★★ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
M’n eten kwam meer dan een half uur te laat 2/10/2024
Beste Alina, nogmaals excuses voor de late levering. Wij hebben u zojuist gesproken via de mail en hebben een passende oplossing geboden. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Na een hele tijd nog maar weer een keer geprobeerd, maar niet voor herhaling vatbaar. Jammer 2/10/2024
Beste Mandy, vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over ons. Wij hebben u geprobeerd te bellen, maar helaas zonder succes. Wij zullen dit later nogmaals proberen, wij willen namelijk graag weten waarom u niet tevreden bent. Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Kwaliteit van de sushi is enorm achteruit gegaan. Duidelijk te merken dat de producten minder vers zijn. Daarnaast ook nog een mega lange levertijd . Er bleek in de bestelling iets mis te zijn gegaan en de dame aan de telefoon was totaal niet klantvriendelijk 2/10/2024
Beste Jacqueline, bedankt voor uw review. Vervelend dat u niet tevreden bent over uw bestelling van vrijdagavond. Wij vinden het jammer dat u de levertijd "mega lang" vindt, in de tracker van onze koerier zie ik terug dat uw bestelling na 58 minuten bij u geleverd is. Ook geeft u aan dat er iets mis was met uw bestelling. Wij hebben elkaar vrijdag erover gesproken en laten blijken dat de veggie box, vegan garnaal bevatte en geen normale garnaal. Hier was gelukkig dus niks mis mee :) Ik heb u ook uitgelegd dat de witmaker uit het product is verwijderd, medio december 2023. Hierdoor ziet deze er minder wit uit en lijkt het iets meer op normale garnaal, vandaar misschien uw verwarring. Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
2/10/2024
Beste Renate, bedankt voor uw review. Mocht er iets zijn wat wij kunnen verbeteren om hier de volgende keer 5* van te maken, horen wij dit uiteraard graag! Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
De sushi was weer heerlijk, alleen alle topping zat aan de deksel vast. Of gevallen of er heeft iets boven op gestaan. Wel jammer ! 2/10/2024
Beste Willeke, bedankt voor deze review. Excuses dat de toppings aan de deksel plakten. Soms zijn wij iets te enthousiast met de hoeveelheid toppings, hierdoor komt het tot aan de bovenkant en kan dit wat blijven plakken, onze excuses hiervoor. We zullen hier beter op letten! Bedankt voor uw feedback hierin. Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
snel en heerlijk 2/9/2024
Beste Henk, bedankt voor deze perfecte review en de mooie complimenten! Fijn dat alles naar wens geweest is! Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Was weer heerlijk 2/9/2024
Beste Petra, bedankt voor deze 5* review! Goed om te zien dat alles naar wens geweest is! Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Het eten was weer fantastisch. Helaas geen stokjes bij het eten maar mocht de smaak niet bederven. 2/9/2024
Beste Dick, bedankt voor uw review! Goed om te lezen dat het zo gesmaakt heeft :) Excuses dat de stokjes ontbraken, wij zullen hier de volgende keer, extra scherp op zijn! Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
1 ★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Normaal gesproken is de sushi heerlijk maar deze keer was de zalm in mijn beide bestelde producten uitgedroogd ofzo……echt niet lekker en zeker geen 30 euro waard. Ik ben erg teleurgesteld 2/6/2024
Beste Shane, bedankt voor het achterlaten een review. Vervelend dat u niet tevreden bent over de kwaliteit. Ik heb u een mail gestuurd met een passende compensatie! Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Was weer heerlijk! 2/6/2024
Beste Gerda, bedankt voor deze 5* review! Goed om te zien dat alles naar wens geweest is! Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Snel en heerlijk 2/5/2024
Beste E, bedankt voor deze perfecte review en de mooie complimenten! Fijn dat alles naar wens geweest is! Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 2/4/2024
Beste Wendy, bedankt voor het achterlaten een review. Fijn om te zien dat alles naar wens geweest is! Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
We bestellen vaak bij sushipoint, maar deze keer viel het tegen: de rijst smaakte hard (niet gaar, te oud, geen idee) Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 2/4/2024
Beste Patricia, bedankt voor uw feedback. Dit nemen wij mee richting onze keuken, wel moeten wij zeggen na 108 bestellingen afgelopen zondag niemand dit ons ter kennen gegeven heeft en alles reviews maximaal positief zijn geweest. Hopelijk is het de volgende keer wel weer zoals u gewend bent van ons. Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 2/4/2024
Beste Mirjam, bedankt voor uw review. Mocht er iets zijn wat wij kunnen verbeteren om hier de volgende keer 5* service van te maken, horen wij dit uiteraard graag! Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
2/3/2024
Beste Wendy, bedankt voor het achterlaten een review. Fijn om te zien dat alles naar wens geweest is! Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
2/3/2024
Beste Jelle, bedankt voor deze 5* review! Goed om te zien dat alles naar wens geweest is! Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk
SushiPoint Harderwijk Stationsplein 5-11 0341202050
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Het eten was er eerder dan besteld. Garnalen waren steenkoud! Zeker niet de kwaliteit gekregen die we gewend zijn! Heel erg jammer! 2/2/2024
Beste Irene, bedankt voor het achterlaten een review. Vervelend dat u niet tevreden bent. Wij hebben elkaar dezelfde avond nog gesproken en toen ook direct een passende oplossing gevonden waar u mee instemde. De Ebi fry ontvangt u zoals afgesproken de volgende keer gratis bij uw bestelling. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, SushiPoint Harderwijk