SushiPoint Hilversum
Noorderweg 70
035 - 647 888 9
Jeroen
1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg service
Wij bestellen nooit meer. Sashimi en sushi was flinter dun. Gebeld om te klagen, werd drie keer doorverbonden tot uiteindelijke een chef die enkel Engels sprak en bijzonder beledigd was. Of ik nog een uur kon wachten zodat ze konden komen kijken hoe dun de sashimi was (!?!). Uiteindelijk toch nieuwe sushi bezorgd gekregen, maar kinderen lagen inmiddels al in bed. Albert Heijn Sushi is betere kwaliteit. SushiPoint is het geld niet waard.
1-12-2018
Beste Jeroen, bedankt voor uw feedback. Zoals gister besproken vonden wij het geen enkel probleem een nieuwe te leveren, als wij dan de portie dunne sashimi terug zouden kunnen krijgen, maar u gaf zelf aan dat de kinderen het al hadden opgegeten. De baas was in geen enkel geval beledigd maar wou het alleen aan u uitleggen. We hopen dat u alsnog heeft genoten van de nieuwe portie sashimi en nigiri menu die we hebben geleverd. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Sushipoint Hilversum