Reviews


5 sterren na 8427 reviews
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Heerlijk vers eten, voor ieder wat wils. Bestelling was wat later dan gepland maar werd netjes gebeld. 29-8-2025
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
29-8-2025
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Top 29-8-2025
Beste Karin, bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Was weer helemaal prima. Niets dan lekkere verse sushi. 28-8-2025
Beste Glenn, bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
27-8-2025
Beste Pedro, bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
prima en lekker eten! 25-8-2025
Beste Evert, bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 24-8-2025
Beste Jordi, bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Had 2 Pokebowls en edamame besteld maar hebben de edamame niet gekregen. En toen ik belde naar het filiaal werd er niet op genomen. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 24-8-2025
Beste Lars, We vinden het erg jammer om te zien dat u ontevreden bent over uw bestelling. Gelukkig konden wij samen een oplossing vinden voor de volgende keer. Nogmaals onze excuses. Alvast bedankt! Groetjes Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Super lekker , ruim op tijd Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 24-8-2025
Beste Margreth, bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 24-8-2025
Beste Sandra, bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
23-8-2025
Beste Nataliia, bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
Diverse malen gevraagd om extra GEMBER. Maar krijg deze niet. Het heeft dus echt geen nut om hierom te vragen. Ze lezen de opmerking niet 23-8-2025
Beste Bert, We vinden het erg jammer om te zien dat u ontevreden bent over uw bestelling. We hebben geprobeerd om contact op te nemen met u maar helaas was het niet gelukt. Kunt u reageren op deze mail zodat we samen een oplossing te vinden? Alvast bedankt. Groetjes Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
23-8-2025
Beste J. M, bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
23-8-2025
Beste Mehmet, bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
23-8-2025
Beste Veron, bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
De in elkaar gepropte sushi’s vielen helemaal uit elkaar en was ee kleffe massa. Was beter gewend. Jammer. 22-8-2025
Beste Gemma, We vinden het erg jammer om te zien dat u ontevreden bent over uw bestelling. We hebben geprobeerd om contact op te nemen met u maar helaas was het niet gelukt. Kunt u reageren op deze mail zodat we samen een oplossing te vinden? Alvast bedankt. Groetjes Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
1 ★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Alle eten koud super laat en na ruim 2uurtjes bezorgd! 22-8-2025
Beste Rehana, We vinden het erg jammer om te zien dat u ontevreden bent over uw bestelling. We hebben geprobeerd om contact op te nemen met u maar helaas was het niet gelukt. Kunt u reageren op deze mail zodat we samen een oplossing te vinden? Alvast bedankt. Groetjes Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Het duurde vandaag extreem lang voordat er bezorgt werd en de sushi was niet zoals we hem gewend zijn 22-8-2025
Beste Sylvia, We vinden het erg jammer om te zien dat u ontevreden bent over uw bestelling. We hebben geprobeerd om contact op te nemen met u maar helaas was het niet gelukt. Kunt u reageren op deze mail zodat we samen een oplossing te vinden? Alvast bedankt. Groetjes Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Het eten was zoals altijd goed. Helaas zat er geen chilisaus bij de loempia's. Ik weet niet of dat er standaard niet meer bij zit of niet, maar het staat wel nog op de website dat het er bij wordt geleverd. Verder was het wel weer heel lekker. 21-8-2025
Beste Lianne, We vinden het erg jammer om te zien dat u ontevreden bent over uw bestelling. Gelukkig konden wij samen een oplossing vinden voor de volgende keer. Nogmaals onze excuses. Alvast bedankt! Groetjes Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
21-8-2025
Beste Eric, bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Ik kan er weer kort over zijn Niet bezorgd binnen de beloofde bezorgtijd Yakitori was koud Mini loempia zonder saus 21-8-2025
Beste Sandra, We vinden het erg jammer om te zien dat u ontevreden bent over uw bestelling. We hebben geprobeerd om contact op te nemen met u maar helaas was het niet gelukt. Kunt u reageren op deze mail zodat we samen een oplossing te vinden? Alvast bedankt. Groetjes Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
lekker als vanouds! 21-8-2025
Beste Sanne, bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
21-8-2025
Beste Andrew, bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Er is gelijk gereageerd op mijn beoordeling van de vorige keer en een geweldige oplossing aangeboden waar ik vandaag gebruik van heb gemaakt. Het was weer fantastisch 20-8-2025
Beste Lydia, bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Meestal vind ik de sushi erg lekker Maar het was nu erg plakkerig Bleef zelfs aan de doos plakken En viel uit elkaar met opeten Jammer 20-8-2025
Beste Elza, We vinden het erg jammer om te zien dat u ontevreden bent over uw bestelling. Gelukkig konden wij samen een oplossing vinden voor de volgende keer. Nogmaals onze excuses. Alvast bedankt! Groetjes Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Was weer erg lekker 19-8-2025
Beste Raymond, bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
1 ★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Delivery was on time. Website is not easy to navigate. Food was under par, too salty and all the pieces were stuck together. Pulling them apart broke them. 18-8-2025
Beste Kuba, We vinden het erg jammer om te zien dat u ontevreden bent over uw bestelling. Gelukkig hebben we samen een oplossing kunnen vinden. mvg, Sushipoint
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Was echt weer heel goed, alleen de edamame waren erg slap en te ver doorgegaard. Verder top! 18-8-2025
Beste Kick, bedankt voor uw mooie beoordeling. We zullen de feedback meenemen voor de volgende keer. Fijn om te horen dat alles verder naar wens was. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Eten zou voor 18.44 bezorgd worden en vanaf 18.26 stond dat de bezorger onderweg was. Om 19.05 gebeld hoe lang het nog zou duren. Bezorger werd gebeld en zou nog 5-10 minuten worden. Eten kwam dus 30 minuten later dan toegezegd en was 50 minuten onderweg Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 17-8-2025
Beste Chantal, We vinden het erg jammer om te zien dat u ontevreden bent over uw bestelling. We hebben geprobeerd om contact op te nemen met u maar helaas was het niet gelukt. Kunt u reageren op deze mail zodat we samen een oplossing te vinden? Alvast bedankt. Groetjes Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Hadden weer de cryspy en edamame, heerlijk! Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 17-8-2025
Beste Rose, bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 17-8-2025
Beste Roy, bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 17-8-2025
Beste Marc, bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Sushi surprise menu met 24 st waren niet zo goed van smaak. We hebben wel eens beter gehad. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 17-8-2025
Beste Brian, We vinden het erg jammer om te zien dat u ontevreden bent over uw bestelling. Gelukkig konden wij samen een oplossing vinden voor de volgende keer. Nogmaals onze excuses. Alvast bedankt! Groetjes Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Helaas duurde de bezorging een stuk langer dan verwacht en waren warme bijgerechten zo goed als koud. Verder was de smaak van de sushi helaas minder dan we gewend zijn van sushipoint. 16-8-2025
Beste Myrna, We vinden het erg jammer om te zien dat u ontevreden bent over uw bestelling. Gelukkig konden wij samen een oplossing vinden voor de volgende keer. Nogmaals onze excuses. Alvast bedankt! Groetjes Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
16-8-2025
Beste K, bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoofddor
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
1 ★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
Dear all, I asked to please not add additional souces in the sushi menu (mayonnaise, etc..), but it came with them even when I ask to not add them please. I do not like them in the New York menu, and it always bring them, I do not like it because it always make me sick. I remove them but it was still terrible and I did not feel very well after. 16-8-2025
Dear Pedro, Thanks for sharing your feedback. We sincerely apologize for not following your request to not add souces. We have tried to call you about a solution to the problem. Can you please answer this email? kind regards, Sushipoint Team
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
15-8-2025
Beste Marjolein, bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Snelle levering, eten had weinig smaak en viel veelal uitelkaar daardoor lastig te eten 15-8-2025
Beste Yvonne, We vinden het erg jammer om te zien dat u ontevreden bent over uw bestelling. Gelukkig hebben we samen een oplossing kunnen vinden. mvg, Sushipoint
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Ik heb totaal geen klachten .alles was prima. 15-8-2025
Beste Jannie, bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
14-8-2025
Beste Herma, bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
13-8-2025
Beste Martin, bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
13-8-2025
Beste Gerdien, bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Geweldig! 13-8-2025
Beste Emilia, bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Lekker als altijd! Ik had alleen 2x wat verandert naar zalm. De maki zalm is gelukt maar de andere was gewoon met krab. Kan mij uiteraard vergissen maar zag geen zalm. Heb evt foto. Gr. Sharon 11-8-2025
Beste S, bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Gelukkig konden wij samen een oplossing vinden over de zalm. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Heerlijk, heerlijk....mvg 11-8-2025
Beste Clary, bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
tellen was niet de sterkste kant van de bereider van de yakitori, verder viel het mij op terwijl ik stond te wachten, dat de zelfde bereider een paar plastic doosjes en vellen alu folie op de grond liet vallen en ipv van weggooien deze toch opnieuw gebruikte (wellicht een klein tafeltje erbij zetten, is wel krap bij het warme station) en regelmatig zijn broek, van achteren, omhoog trok met handschoenen bedekte handen. e.a. lijkt mij niet de norm voor hygiene. Verder is het eten uitstekend! 11-8-2025
Beste Evert, We vinden het erg jammer om te zien dat u ontevreden bent over uw bestelling. Gelukkig hebben we samen een oplossing kunnen vinden. mvg, Sushipoint
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 10-8-2025
Beste Dion, bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Bestellen ging steeds niet en de kortingscode werd niet geaccepteerd. Shushi leek niet vers ook tonijn was verkleurd en smaakte anders Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 10-8-2025
Beste Marcel, We vinden het erg jammer om te zien dat u ontevreden bent over uw bestelling. We hebben geprobeerd om contact op te nemen met u maar helaas was het niet gelukt. Kunt u reageren op deze mail zodat we samen een oplossing te vinden? Alvast bedankt. Groetjes Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Zalm tataki was amper gegrild. Leek meer op sashimi. Dat was jammer. 9-8-2025
Beste Annemieke, We vinden het erg jammer om te zien dat u ontevreden bent over uw bestelling. We hebben geprobeerd om contact op te nemen met u maar helaas was het niet gelukt. Kunt u reageren op deze mail zodat we samen een oplossing te vinden? Alvast bedankt. Groetjes Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
no soy sauce delivered! 9-8-2025
Dear Gabor, We are really sorry for forgetting to deliver the soy sauce. We tried to call you to give you a compensation. Can you reply to this email please? Kind regards, Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
9-8-2025
Beste Richario, bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Lekker eten en top service! Ze belde op omdat er wat vergeten was maar kwamen dit redelijk snel toch nog nabezorgen, heel erg fijn! We hebben weer genoten! 7-8-2025
Beste Laurine, bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Alles ging heel voorspoedig en snelle levering. Top 5-8-2025
Beste Diana, bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Helaas wederom ver beneden maat. Jammer genoeg kan ik geen foto's meesturen om het verschil te laten zien tussen de foto op de website en het onaantrekkelijke verkleurde voer wat wij kregen. De bezorger had waarschijnlijk met een rotvaart over hobbels heen gereden, want hij had het voor elkaar gekregen om ons een sushizelfbouwpakket te bezorgen. Zelfs de wasabibakjes lagen op z'n kop. De kwaliteit van Amstelveen zou vele malen beter zijn. Jammer genoeg bezorgen die niet in Hoofddorp. Ik bestel in ieder geval niets meer daar. 5-8-2025
Beste Elka, We vinden het erg jammer om te zien dat u ontevreden bent over uw bestelling. Gelukkig hebben we samen een oplossing kunnen vinden. mvg, Sushipoint
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Was weer heerlijk. Zoals altijd. 5-8-2025
Beste Monique, bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
De sushi was weer heerlijk! 4-8-2025
Beste IIja, bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Alles prima 4-8-2025
Beste Josje, bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Zeer tevreden Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 3-8-2025
Beste Cees, bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Gewoon prima zoals altijd! Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 3-8-2025
Beste Evert, bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoofddorp
SushiPoint Hoofddorp Kruisweg 650A 023 - 201 41 41
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Perfecte bestelling en keurig op tijd,eten was heerlijk Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 3-8-2025
Beste Timo, bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoofddorp