Reviews


5 sterren na 2352 reviews
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 11/27/2022
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
1 ★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Normaliter is het eten 5 sterren, bestellen wel vaker. Maar er is dit keer echt iets mis gegaan denk ik want het was gewoon echt niet lekker en had een gekke smaak 11/26/2022
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Het was heerlijk 11/26/2022
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
heerlijk gegeten, prima afwikkeling!! 11/26/2022
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
11/25/2022
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Bestelling kwam een half uur te laat met als reden een lege accu van de fiets wat niet geloofwaardig overkwam aangezien het niet rechtvaardigt dat iemand 60 min doet over een fietstochtje van hooguit 20 min. Zelf drie keer moeten bellen wat er aan de hand was. Bezorger biedt geen excuses aan. Medewerker aan de telefoon biedt geen compensatie aan. Dit komt niet professioneel over. Uiteindelijk pas na 2 uur werd de bestelling geleverd 11/25/2022
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Hebben jullie toevallig gisteren klachten gehad, mijn man en ik hadden gisterenavond alle twee de diaree!! 11/25/2022
Beste Mirjam, nogmaals onze excuses dat uw order niet naar wens is geweest. We hopen dat het de volgende keer naar wens zal zijn. We hebben elkaar inmiddels ook gesproken en zijn gekomen met een oplossing. We zien u graag snel weer terug bij Sushipoint! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoorn
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
1 ★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
De sushi smaakte al vreemd - mijn kinderen vonden dit ook. Iets van oud vet en niet verse vis, zware nasmaak, dit kan echt niet! Inmiddels misselijk! ik was waarschijnlijk de eerste vandaag met de bestelling, maar eerlijk ik hoop dat jullie niet de overgebleven sushi van gisteren aan mij hebben geleverd! Vorige keer ook al ontevreden en dit is echt te ver gegaan nu! Echt een vaste klant maar dit houdt op zo - dit was echt smerig en nu gewoon beroerd ervan zijn!! Denk aan je product! 11/24/2022
Beste Thomas, bedankt voor uw review. Zoals afgesproken zullen wij u maandag of dinsdag bellen om tot een passende oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoorn
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Sushi smaakte niet vers 11/24/2022
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
11/24/2022
Beste Kalinka, bedankt voor uw mooie beoordeling! We zien u graag snel weer terug bij SushiPoint. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoorn
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Altijd heerlijke sushi echter nu bij een grote bestelling alle avocado keihard jammer! 11/23/2022
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Bestelling was er vlot. De avocado die was echt niet rijp maar hard, bitter en grote stukken. Zalm was weer erg weinig. Dat was jammer. 11/23/2022
Beste Daphne, nogmaals onze excuses dat uw order niet naar wens is geweest. We hopen dat het de volgende keer naar wens zal zijn. We hebben elkaar inmiddels ook gesproken en zijn gekomen met een oplossing. We zien u graag snel weer terug bij Sushipoint! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoorn
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Wachtwoord resetten duurt te lang, circa 13 minuten. Bestelling geplaatst zonder inlog, wat ook prima ging. Sushi was goed, de gember was gedeeltelijk bruin. 11/22/2022
Beste Carlo, Dank u wel voor de mooie beoordeling en feedback. Hiermee helpt u ons om onze dienstverlening nog verder te verbeteren. We zien u graag weer terug bij Sushipoint! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoorn
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Was top 11/22/2022
Beste Alicia, bedankt voor de 5 sterren beoordeling! We zien u graag snel weer terug bij SushiPoint. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoorn
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
11/21/2022
Beste Helena, bedankt voor uw mooie beoordeling! We zien u graag snel weer terug bij SushiPoint. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoorn
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
11/21/2022
Beste Ss, bedankt voor de 5 sterren beoordeling! We zien u graag snel weer terug bij SushiPoint. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoorn
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
11/21/2022
Beste E, bedankt voor uw mooie beoordeling! We zien u graag snel weer terug bij SushiPoint. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoorn
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
11/21/2022
Beste Karel, bedankt voor uw beoordeling! We zien u graag snel weer terug bij SushiPoint. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoorn
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 11/20/2022
Beste Naomi, bedankt voor de 5 sterren beoordeling! We zien u graag snel weer terug bij SushiPoint. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoorn
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 11/20/2022
Beste Koos, bedankt voor de mooie beoordeling! We zien u graag snel weer terug bij SushiPoint. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoorn
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Heerlijk gegeten!!! Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 11/20/2022
Beste Petra, bedankt voor de 5 sterren beoordeling! We zien u graag snel weer terug bij SushiPoint. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoorn
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
11/19/2022
Beste Martin, bedankt voor de mooie beoordeling! We zien u graag snel weer terug bij SushiPoint. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoorn
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
11/19/2022
Beste K.F., bedankt voor de 5 sterren beoordeling! We zien u graag snel weer terug bij SushiPoint. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoorn
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Gewoon zoals het hoort super! 11/18/2022
Beste R, wat fijn om te lezen dat u heeft genoten! We zien u graag snel weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoorn
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Bestelling was zeer laat (telefonisch contact gezocht rare route)en de warme crispy sushi was sompig en de pakket geschud en aan de deksel vast ...dit zijn we niet gewend van jullie 11/18/2022
Beste Martin, nogmaals onze excuses dat uw order niet naar wens is geweest. We hopen dat het de volgende keer naar wens zal zijn. We hebben elkaar inmiddels ook gesproken en zijn gekomen met een oplossing. We zien u graag snel weer terug bij Sushipoint! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoorn
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Sushi was weer heerlijk! 11/18/2022
Beste S, bedankt voor de 5 sterren beoordeling! We zien u graag snel weer terug bij SushiPoint. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoorn
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Kwaliteit was prima, maar de sushi was erg los gerold en wel heel veel crunch over heen gestrooid, bijna niet meer herkenbaar als losse sushi maar als één bak vol crunch brokjes.. 11/16/2022
Beste Arjan, vervelend om te horen dat uw bestelling niet geheel naar wens was. Wij hebben geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas was dit niet gelegen. Mocht u in de tussentijd in de gelegenheid zijn om ons terug te bellen kan dit naar het volgende nummer: 0229222111 of te mailen naar Hoorn@sushipoint.nl. Wij hopen u snel te spreken om samen tot een passende oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Hoorn
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
1 ★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
We waren altijd tevreden maar dit keer was de sushi niet lekker, viel uit elkaar en zag er rommelig en onsmakelijk uit! Heel jammer... 11/16/2022
Beste Sandra, nogmaals onze excuses dat uw order niet naar wens is geweest. We hopen dat het de volgende keer naar wens zal zijn. We hebben elkaar inmiddels ook gesproken en zijn gekomen met een oplossing. We zien u graag snel weer terug bij Sushipoint! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoorn
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Helaas er zat geen ijsje in de kidsbox voor onze dochter, dit is al vaker voorgekomen erg jammer.... de rest vd sushi was wel erg lekker! 11/14/2022
Beste Manon, vervelend om te horen dat uw bestelling niet geheel naar wens was. Wij hebben geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas was dit niet gelegen. Mocht u in de tussentijd in de gelegenheid zijn om ons terug te bellen kan dit naar het volgende nummer: 0229222111 of te mailen naar Hoorn@sushipoint.nl. Wij hopen u snel te spreken om samen tot een passende oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Hoorn
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Heerlijk weer!!! 11/14/2022
Beste Johnny, wat fijn om te lezen dat u heeft genoten! We zien u graag snel weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoorn
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
De sushi rol was niet goed gevuld en viel helemaal uit elkaar 11/14/2022
Beste Maaike, vervelend om te horen dat uw bestelling niet geheel naar wens was. Wij hebben geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas was dit niet gelegen. Mocht u in de tussentijd in de gelegenheid zijn om ons terug te bellen kan dit naar het volgende nummer: 0229222111 of te mailen naar Hoorn@sushipoint.nl. Wij hopen u snel te spreken om samen tot een passende oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Hoorn
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
11/14/2022
Beste Yvonne, bedankt voor de mooie beoordeling! We zien u graag snel weer terug bij SushiPoint. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoorn
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 11/13/2022
Beste Jose, bedankt voor uw mooie beoordeling! We zien u graag snel weer terug bij SushiPoint. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoorn
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 11/13/2022
Beste Fione, bedankt voor de 5 sterren beoordeling! We zien u graag snel weer terug bij SushiPoint. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoorn
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 11/13/2022
Beste Sanne, bedankt voor de 5 sterren beoordeling! We zien u graag snel weer terug bij SushiPoint. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoorn
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Alleen bij de kids ox zaten stokjes en sojasaus. Bij mijn menu zat er niks bij..jammer! Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 11/13/2022
Beste Annemieke, vervelend om te horen dat uw bestelling niet geheel naar wens was. Wij hebben geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas was dit niet gelegen. Mocht u in de tussentijd in de gelegenheid zijn om ons terug te bellen kan dit naar het volgende nummer: 0229222111 of te mailen naar Hoorn@sushipoint.nl. Wij hopen u snel te spreken om samen tot een passende oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Hoorn
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 11/13/2022
Beste Ed, bedankt voor de 5 sterren beoordeling! We zien u graag snel weer terug bij SushiPoint. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoorn
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
11/12/2022
Beste Nathalia, bedankt voor de 5 sterren beoordeling! We zien u graag snel weer terug bij SushiPoint. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoorn
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
11/12/2022
Beste JN, bedankt voor uw beoordeling! We zien u graag snel weer terug bij SushiPoint. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoorn
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
De avocado was niet rijp, erg jammer. De rest was heerlijk! 11/11/2022
Beste Isabel, nogmaals onze excuses dat uw order niet naar wens is geweest. We hopen dat het de volgende keer naar wens zal zijn. We hebben elkaar inmiddels ook gesproken en zijn gekomen met een oplossing. We zien u graag snel weer terug bij Sushipoint! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoorn
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
De rijst viel uit elkaar als je het pakte met stokjes 11/10/2022
Beste Guido, bedankt voor uw review! Wij hebben elkaar inmiddels gesproken. Nogmaals bedankt voor de feedback. En hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, SushiPoint Hoorn
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Zalm was super taai 11/9/2022
Beste Oelia, nogmaals onze excuses dat uw order niet naar wens is geweest. We hopen dat het de volgende keer naar wens zal zijn. We hebben elkaar inmiddels ook gesproken en zijn gekomen met een oplossing. We zien u graag snel weer terug bij Sushipoint! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoorn
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Altijd goed 11/7/2022
Beste Frank, wat fijn om te lezen dat u heeft genoten! We zien u graag snel weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoorn
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Big shoutout naar de bezorger! Held doorstond weer en wind. Lekker gesmikkeld. 11/7/2022
Beste Carola, wat fijn om te lezen dat u heeft genoten! Wij zullen de shoutout doorgeven aan de koerier, zal hij leuk vinden:) We zien u graag snel weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoorn
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 11/6/2022
Beste Elisa, bedankt voor de 5 sterren beoordeling! We zien u graag snel weer terug bij SushiPoint. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoorn
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 11/6/2022
Beste Miriam, bedankt voor uw mooie beoordeling! We zien u graag snel weer terug bij SushiPoint. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoorn
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Al op tijd besteld, echter leek de sushi al eerder klaar te hebben gestaan. Niks was meer crunchy maar heel soppig boven op de sushi. Tonijn uit de sashimi mix heel waterig. Zalm uit de sashimi was heel karig, grote stukjes lagen vooraan. Achterste stukjes heel klein gesneden. Jammer van deze bestelling Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 11/6/2022
Beste Erica, nogmaals onze excuses dat uw order niet naar wens is geweest. We hopen dat het de volgende keer naar wens zal zijn. We hebben elkaar inmiddels ook gesproken en zijn gekomen met een oplossing. We zien u graag snel weer terug bij Sushipoint! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoorn
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
11/5/2022
Beste Ingrid, bedankt voor uw mooie beoordeling! We zien u graag snel weer terug bij SushiPoint. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoorn
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Zalm was bij 3 sushi stukjes rauw…. Voor de rest erg lekker :) 11/4/2022
Beste Sylvana, Dank u wel voor de mooie beoordeling en feedback. Hiermee helpt u ons om onze dienstverlening nog verder te verbeteren. We zien u graag weer terug bij Sushipoint! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoorn
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Voor de tweede keer achter elkaar zijn de garnalen niet warm 10/31/2022
Beste Kalinka, bedankt voor uw beoordeling! Nogmaals onze excuses voor de ebi fry we hebben elkaar inmiddels erover gesproken en zijn gekomen met een oplossing. We zien u graag snel weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoorn
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Ik heb gister al gemeld dat de komkommersalade ontbrak bij de bestelling zou een bo opgestuurd krijgen 10/31/2022
Beste Ellen, bedankt voor uw beoordeling! Uw bon is op de post gedaan dus zal u het binnenkort ontvangen. We zien u graag snel weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoorn
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
10/31/2022
Beste Mirjam, bedankt voor uw mooie beoordeling! We zien u graag snel weer terug bij SushiPoint. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoorn
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
10/31/2022
Beste Agnus, bedankt voor de 5 sterren beoordeling! We zien u graag snel weer terug bij SushiPoint. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoorn
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Het eten was heerlijk De komkommer/zeewier salade zat er niet bij voor 5.50 10/31/2022
Beste Mandy, bedankt voor uw mooie beoordeling! en nogmaals onze excuses voor de vergeten salades. We hebben elkaar inmiddels erover gesproken en zijn gekomen met een oplossing. We zien u graag snel weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoorn
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Was heeeeeerlijk. Echt amazing😃👌👍🤗 Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 10/30/2022
Beste O, bedankt voor de 5 sterren beoordeling en wat fijn om te horen dat u heeft genoten! We zien u graag snel weer terug bij SushiPoint. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoorn
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
10/29/2022
Beste Llona, bedankt voor de 5 sterren beoordeling en wat fijn om te horen dat u heeft genoten! We zien u graag snel weer terug bij SushiPoint. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoorn
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
1 ★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Net hebben jullie sushi bezorgd.. maar dit was de laatste keer dat ik bij jullie bestel. Mijn 1e bestelling was niet goed daarna is nog wel paar keer prima geweest maar dit keer was het weer niet oke. Sushi was smaakloos en de soja saus is echt niet oke weet weet wat er mee was maar het smaakte niet fijn. Jullie hoeven me niet weer tebellen om en een kortings bon te sturen want ik bestel niet meer zonde van me geld. 10/29/2022
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Makkelijke site om te bestellen, bezorging verliep prima, de smaak van sushi is uitstekend, het enige minpunt is de prijs/kwantiteit verhouding. Voor ruim 100 euro besteld, voorheen goed genoeg om een volwaardige maaltijd aan te hebben voor 3 personen, was nu echt te kort. 10/29/2022
Beste Seline, Dank u wel voor uw feedback en de mooie beoordeling. Ik zag in ons systeem dat u bij de voorgaande bestellingen gebruik heeft gemaakt van de 20% kortingscode die op dat moment liep. Dit zou de reden kunnen zijn dat u nu een wat mindere prijs/kwantiteit verhouding heeft ervaren. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Voor vragen/ opmerkingen kunt u altijd contact opnemen! We zien u graag weer terug bij Sushipoint! Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoorn
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
We hebben weer heerlijk gegeten!! 10/27/2022
Beste Rachel, bedankt voor de 5 sterren beoordeling en wat fijn om te horen dat u heeft genoten! We zien u graag snel weer terug bij SushiPoint. Met vriendelijke groet, Team Sushipoint Hoorn
SushiPoint Hoorn Noorderveemarkt 1 0229222111
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
10/27/2022
Beste Femke, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Daar doen wij het voor! Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint Hoorn