SushiPoint Leiden
Pelikaanstraat 27
071 – 5122 755
J.J.
2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg service
Helaas was er een probleem met onze bestelling. De vegan sushi werd in dezelfde doos gedaan als de zalm. De vis was ook behoorlijk vettig, dus er was bezorgdheid over kruisbesmetting van ons voedsel. Ten tweede bevatte de salade die ik bestelde niet alle ingrediënten in de beschrijving. Zo kreeg ik in plaats van avocado zeewier. De grootte van deze salade zag er ook half uit van wat hij vroeger was en kwam in een andere container dan normaal. Al met al was ik teleurgesteld omdat SushiPoint meestal geweldig is als het gaat om details en het is een van de weinige sushi-restaurants met een selectie veganistische items. Nu maak ik me zorgen dat er kruisbesmetting in de keuken kan plaatsvinden als het personeel niet voorzichtig is.
6/13/2025
Beste J.J., hartelijk bedankt voor uw beoordeling en uw feedback. Ik heb u gisteren en vandaag geprobeerd telefonisch te bereiken, maar dat is helaas niet gelukt. Ik wil daarom middels deze weg graag onze excuses aanbieden voor uw ervaring bij ons ditmaal. Aangaande uw eerste punt over kruisbesmetting werken wij in een apart deel van de keuken met vegetarische en veganistische producten, deze zijn waarschijnlijk om verpakking te besparen in dezelfde doos gestopt. Om in de toekomst zekerheid te hebben over productscheiding (ook als hiervoor dus extra verpakkingsmateriaal gebruikt dient te worden) kunt u het beste in de opmerkingen bij uw bestelling aangeven dat u deze producten apart verpakt wenst te ontvangen. Aangaande de niet kloppende salade vrees ik dat een van mijn chefs 2 verschillende salades door elkaar heeft gehaald, waarvoor uiteraard mijn excuses. Ik heb verder nog per mail contact met u opgenomen, en voor verdere vragen kunt u die uiteraard ook via daar stellen. Ik ga ervan uit dat het de volgende keer weer is zoals u van ons gewend bent. Met vriendelijke groet, Jaël