SushiPoint Leiden
Pelikaanstraat 27
071 – 5122 755
Saskia
3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg service
Om 17:00 uur de order online besteld. Aflevertijd zou 30 minuten in beslag nemen. Een uur na de bestelling gebeld om te informeren naar de afleverstatus, toen werd nonchalant geantwoord dat ze de bezorger wel onze kant uit zouden sturen.... Iets voor 18:30 uur werd de bestelling afgeleverd. De ‘warme’ sushi was koud. Wij waren vaste klant en bestelden geruime tijd wekelijks, maar vanwege de lange wachttijden/service zijn we hiermee helaas gestopt.
Wij waren gisteren benieuwd of dit euvel wellicht opgelost was. Helaas...
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.
8/23/2020
Beste Saskia, onze meest oprechte excuses voor de slechte ervaring. De weekend spitsuren zijn de afgelopen tijden helaas erg onvoorspelbaar geworden, wij doen hard ons best om ondanks de onzekere omstandigheden alles op tijd te leveren en iedereen van lekkere sushi te kunnen voorzien maar helaas laten mensen soms steekjes vallen en heeft dit slechte gevolgen voor sommige bestellingen. Wij proberen dan alsnog om iedereen tijdig te informeren, excuses dat dit niet is gelukt bij uw bestelling. Wij begrijpen hoe het dan erg frustrerend kan zijn als dit iemand meerdere keren voorkomt. Erg schokkend om te zien dat u bestelling zo laat is gekomen terwijl mijn collega u had geïnformeerd dat het onderweg was. Bedankt voor de informatie, wij gaan kijken hoe dit is gekomen en wat wij zouden kunnen doen om dit te voorkomen. Wat jammer om te lezen dat u ons een tweede kans heeft gegeven na een mislukte bezorging en dat het weer zo is afgelopen. Nogmaals onze excuses hiervoor, u mag volop vertrouwen dat deze problemen zullen worden aangepakt. Wij begrijpen het als u denkt genoeg te hebben gehad en niet meer voor Sushipoint Leiden kiest, maar wij hopen dat dit echter niet het geval is. Wij hopen u weer bij ons te mogen verwelkomen om u de top bezorgervaring te geven dat u van ons bent gewend. Met vriendelijke groet, Eduardo, namens team Sushipoint Leiden