SushiPoint Leiden
Pelikaanstraat 27
071 – 5122 755
Petra
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg service
Het eten is zoals altijd weer heerlijk, maar toch een puntje van kritiek. Ik vraag altijd een bak sushi opgemaakt zonder gember. Mijn frustratie is dan toch weer groot als ik gister op 2 van de 3 bakken sushi op de tonijn en zalm sushi weer gember proef. Dat betekent dat jullie medewerker toch een normale bak heeft gepakt en daar de gember gewoon weggehaald heeft. Dit houdt in dat ik 8 stuks sushi gewoon weg heb kunnen doen. Het smaakt gewoon niet lekker meer. Jammer als ik dit van tevoren aangeef dit elke keer jullie oplossing is. Ik betaal €96! Dan mag het toch klaargemaakt worden, zoals ik netjes gemeld heb bij de opmerkingen?
Jammer, de rest blijft uitstekend!
3/20/2020
Geachte Petra, ten eerste mijn excuses dat deze fout wederom is gemaakt. Ik zal het sowieso nogmaals bespreken en adresseren met het keukenpersoneel dat hier veel strenger op gecontroleerd moet worden, want zeker als dit vaker voorkomt moet hier beter op gehandeld worden. Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat deze fout niet nogmaals wordt gemaakt want we vinden het erg vervelend dat u weer niet van onze sushi heeft kunnen genieten. Ik hoop u echter snel nogmaals te kunnen verwelkomen om deze keer wel, zoals normaal gesproken, aan uw standaarden te voldoen. Met vriendelijke groet, Max.