Reviews


5 sterren na 5706 reviews
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Heerlijk gegeten! Sushi was goed vers. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 11/27/2022
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
1 ★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
De sushi was zomaar in de doos gegooid alles door elkaar zag er niet uit , voortaan maar weer bij sushi 1 bestellen in Steenbergen daar ziet er keurig netjes uit Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 11/27/2022
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
1 ★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Sushi was bijna een uur te laat. De sushi zat rommelig in de doos en de bezorger was erg onverschillig. Zijn we niet gewend van sushi point 11/26/2022
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Top 11/26/2022
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Snel geleverd en weer lekker 11/26/2022
Beste Carmen, bedankt voor uw bestelling en vijf sterren review. We zijn blij dat het gesmaakt heeft en dat u ons positief beoordeeld! Tot snel weer. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
11/25/2022
Beste Bianca, bedankt voor uw bestelling en vijf sterren review. We zijn blij dat alles naar wens was en dat u ons positief beoordeeld! Tot snel weer. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
Eten kwam totaal geruïneerd aan, alsof de doos een paar keer ondersteboven gekeerd was. 11/25/2022
Beste Ruud, bedankt voor uw bestelling en review. We hebben geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen, helaas is dit niet gelukt. Mocht u in de gelegenheid zijn om ons terug te bellen voor een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Het eten was erg lekker 11/24/2022
Beste Lianne, bedankt voor uw bestelling en vijf sterren review. We zijn blij dat het gesmaakt heeft en dat u ons positief beoordeeld! Tot snel weer. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
11/24/2022
Beste Elena, bedankt voor uw bestelling en review. We zijn blij dat u ons beoordeeld met vijf sterren, hier doen we het voor! We hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
11/23/2022
Beste Loes, bedankt voor uw bestelling en review. We zijn blij dat u ons beoordeeld met vijf sterren, hier doen we het voor! We hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
11/23/2022
Beste Karin, bedankt voor uw bestelling en review. We zijn blij dat u ons beoordeeld met vijf sterren, hier doen we het voor! We hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Hadden om half 5 een bestelling geplaatst waarbij werd aangegeven dat dit uiterlijk half 6 bezorgd zou worden. Uiteindelijk pas tegen zessen bezorgd. Dit is helaas niet de eerste keer. Begrijp dat het druk kan zijn, maar maak dan ook geen beloftes die je niet waar kan maken. 11/23/2022
Beste Niels, bedankt voor uw bestelling en review. Nogmaals excuses voor het ongemak dat de bestelling te laat was, we hebben een passende oplossing kunnen aanbieden via de e-mail. We hopen u snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Eten was heerlijk maar 30 min te laat en de dame aan de telefoon beloofde een tegemoetkoming te mailen, maar nog niets ontvangen 11/23/2022
Beste Danny, bedankt voor uw bestelling en review. We zijn blij dat het gesmaakt heeft. Nogmaals excuses voor het ongemak dat de bestelling te laat was, we hebben een passende oplossing kunnen aanbieden via de e-mail. We hopen u snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
11/22/2022
Beste Ramon, bedankt voor uw bestelling en review. We zijn blij dat u ons beoordeeld met vijf sterren, hier doen we het voor! We hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Eten te laat zoals altijd 11/22/2022
Beste Noah, bedankt voor uw bestelling en review. We hebben geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen, helaas is dit niet gelukt. Mocht u in de gelegenheid zijn om ons terug te bellen voor een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 11/20/2022
Beste Ivanka, bedankt voor uw bestelling en review. We zijn blij dat het heeft gesmaakt, hier doen we het voor! We hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Het eten zou om 17:15 klaarstaan, uiteindelijk was het 17:40 voordat we het meekregen via afhalen. Bleek de bestelling niet compleet te zijn bij thuiskomst. Oplossing was of komen ophalen of 1,5 tot 2 uur wachten op bezorging. Uiteindelijk zelf opnieuw gehaald, ter compensatie hebben we wat garnalen en boontjes extra gekregen. Eten was heerlijk. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 11/20/2022
Beste Eefje, bedankt voor uw bestelling en uw feedback. Nogmaals excuses voor het ongemak, we hebben dit intern doorgegeven en hopen dat dit niet meer zal gebeuren! We hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Een halfuur te laat geleverd. Afspraak was 17:45 -18:00 en om 18:29 geleverd. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 11/20/2022
Beste Walter, bedankt voor uw bestelling en feedback. Nogmaals excuses voor het ongemak, we hebben uw feedback intern doorgegeven en we hebben elkaar inmiddels gesproken! We hebben via de mail contact met op u opgenomen om een gepaste oplossing aan te kunnen bieden. Hopelijk tot snel weer! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
1 ★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
De tonijn was bruin. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 11/20/2022
Beste P., bedankt voor uw bestelling en feedback. Nogmaals excuses voor het ongemak, we hebben uw feedback intern doorgegeven! We hebben via de mail contact met op u opgenomen om een gepaste oplossing aan te kunnen bieden. Hopelijk tot snel weer! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Helaas miste er een gerecht bij onze bestelling. Deze was gemarkeerd voor het niet vergeten.. helaas wel vergeten!! Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 11/20/2022
Beste Diana, bedankt voor uw bestelling en review. We hebben geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen, helaas is dit niet gelukt. Mocht u in de gelegenheid zijn om ons terug te bellen voor een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
eten lag helemaal door elkaar. beetje jammer. te hard gereden denk ik..... Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 11/20/2022
Beste Liesbeth, bedankt voor uw bestelling en feedback. We hebben via de mail contact met op u opgenomen om een gepaste oplossing aan te kunnen bieden. Hopelijk tot snel weer! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Ja de bezorging lag wat door elkaar. Maar ik belde alleen maar om te zorgen dat hij in het vervolg wat rustiger zou rijden. Dit ivm de bestellingen die na mij kwamen. Verder altijd top service. Dussss En toch nog compensatie gekregen... maar de service in Roosendaal is zo goed dat ik eigenlijk een dik tevreden klant ben. Alles bij elkaar nog steeds een 10+ voor ons Roosendaalse Sushipoint 🏆 11/19/2022
Beste Angelique, bedankt voor uw bestelling en vijf sterren review. Nogmaals excuses voor het ongemak, we hebben de koerier hierop aangesproken en hopen dat dit niet meer zal gebeuren! We zijn blij dat onze service altijd goed is en hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Altijd lekker 11/19/2022
Beste Hans, bedankt voor uw bestelling en review. We zijn blij dat u ons beoordeeld met vijf sterren en dat het heeft gesmaakt, hier doen we het voor! We hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
11/19/2022
Beste Ilona, excuses voor de bestelling die te laat was. We hebben u een cadeaubon gegeven ter compensatie en een warme gerecht van het huis. We hopen dat dit niet meer zal gebeuren en hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
11/19/2022
Beste Henny, bedankt voor uw bestelling en review. We zijn blij dat u ons beoordeeld met vijf sterren, hier doen we het voor! We hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Het was weer heerlijk 11/18/2022
Beste John, bedankt voor uw bestelling en review. We zijn heel blij dat u ons beoordeeld met vijf sterren, hier doen we het voor! We hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
11/16/2022
Beste Jonne, bedankt voor uw bestelling en review. We zijn blij dat u ons beoordeeld met vijf sterren, hier doen we het voor! We hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
De website werkt niet helemaal lekker. Vaak moest ik dubbel klikken voordat een produkt toegevoegd werd. 11/16/2022
Beste Bianca, bedankt voor uw bestelling en vijf sterren review. We hebben uw feedback intern doorgegeven. We hopen u snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
11/14/2022
Beste Arina, bedankt voor uw bestelling en review. We zijn blij dat u ons beoordeeld met vijf sterren, hier doen we het voor! We hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
De Ebri Fry was koud. En de bezorging zou om 17 uur zijn. Laat dit een kwartier later zijn. Maar 17:35 is wel erg laat. Terwijl ik al voor 16:00 besteld had. Gaarne als je iets beloofd, dan ook waarmaken. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 11/13/2022
Beste Johan, bedankt voor uw bestelling en review. We hebben geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen, helaas is dit niet gelukt. Mocht u in de gelegenheid zijn om ons terug te bellen voor een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 11/13/2022
Beste Renske, bedankt voor uw bestelling en review. We zijn blij dat u ons beoordeeld met vijf sterren, hier doen we het voor! We hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Reeds in e-mail verstuurd de doos waas sushi in zat lag helemaal overhoop en het was echt een zooitje zeer teleurgesteld 11/12/2022
Beste Dennis, bedankt voor uw bestelling en review. We hebben elkaar inmiddels via de e-mail gesproken. Nogmaals excuses voor het ongemak! We hebben u een passende oplossing kunnen aanbieden en we hopen dat dit niet meer zal gebeuren. Tot snel weer! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Prima eten! 11/12/2022
Beste Grank, bedankt voor uw bestelling en review. We zijn blij dat u ons beoordeeld met vijf sterren, hier doen we het voor! We hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
👍 11/11/2022
Beste Jos, bedankt voor uw bestelling en review. We zijn blij dat u ons beoordeeld met vijf sterren, hier doen we het voor! We hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Op de laptop gaat de bestelling beter dan op je telefoon 11/11/2022
Beste Loes, bedankt voor uw bestelling en review. We zijn blij dat u ons positief beoordeeld! We hebben uw feedback intern door gegeven. Tot snel weer. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 11/6/2022
Beste Cor, bedankt voor uw bestelling en review. We zijn blij dat u ons beoordeeld met vijf sterren, hier doen we het voor! We hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
1 ★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 11/6/2022
Beste Maarten, bedankt voor uw bestelling en review. We hebben elkaar inmiddels telefonisch gesproken. We hebben u een passende oplossing kunnen aanbieden en we hopen dat dit niet meer zal gebeuren. Tot snel weer! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 11/6/2022
Beste Danielle, bedankt voor uw bestelling en review. We zijn blij dat u ons beoordeeld met vijf sterren, hier doen we het voor! We hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Weer super goed gegeten met onze gasten 👍 Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 11/6/2022
Beste Hans, bedankt voor uw bestelling en vijf sterren review. We zijn blij dat alles gesmaakt heeft en hopen u snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 11/6/2022
Beste Roderick, bedankt voor uw bestelling en review. We hebben een passende oplossing voor u kunnen aanbieden en hopen u snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Het eten was iets minder dan we gewend zijn. Sommige sushi was heel koud (anders lauwwarm) dus wss niet vers. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 11/6/2022
Beste Helene, bedankt voor uw bestelling en review. We hebben elkaar inmiddels telefonisch gesproken. Nogmaals excuses voor het ongemak! We hebben u een passende oplossing kunnen aanbieden en we hopen dat dit niet meer zal gebeuren. Tot snel weer! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Wij hadden voor 3 mensen eten besteld maar voor 2 personen stokjes en sojasaus gehad. Helaas hierdoor teweinig sojasaus voor de hoeveelheid sushi 11/5/2022
Beste Renee, bedankt voor uw bestelling en review. Mocht dit in de toekomst ooit weer gebeuren kunt u altijd gelijk contact met ons opnemen, zodat we dit kunnen nabezorgen! We hopen dat het verder wel gesmaakt heeft en hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
11/5/2022
Beste Johan, bedankt voor uw bestelling en review. We zijn blij dat u ons positief beoordeeld! Tot snel weer. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
We hebben weer genoten. Dank je wel 11/5/2022
Beste John, bedankt voor uw bestelling en vijf sterren review. We zijn blij dat alles weer naar wens was en hopen u snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Het kwam bij 30 minuten later dan de uiterste lever tijd 11/4/2022
Beste Cees, bedankt voor uw bestelling en review. We hebben geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen, helaas is dit niet gelukt. Mocht u in de gelegenheid zijn om ons terug te bellen voor een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
11/4/2022
Beste Bas, bedankt voor uw bestelling en review. We zijn blij dat u ons beoordeeld met vijf sterren, hier doen we het voor! We hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
11/4/2022
Beste Jack, bedankt voor uw bestelling en review. We zijn blij dat u ons positief beoordeeld! Tot snel weer. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
De sushipoint special roll salmon flamed ebi was echt niet goed, Alles in oneven stukjes gesneden en viel uit elkaar, De vorige keer was deze roll perfect. Jammer. 11/1/2022
Beste John, bedankt voor uw bestelling en review. We hebben elkaar inmiddels telefonisch gesproken. Nogmaals excuses voor het ongemak! We hebben u een passende oplossing kunnen aanbieden en we hopen dat dit niet meer zal gebeuren. Tot snel weer! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Het smaakte weer heerlijk 10/31/2022
Beste Kitty, bedankt voor uw bestelling en review. We zijn blij dat het heeft gesmaakt, hier doen we het voor! We hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Superlekker 10/31/2022
Beste Nicole, bedankt voor uw bestelling en review. We zijn blij dat u ons beoordeeld met vijf sterren, hier doen we het voor! We hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Alweer prima verzorgd en heerlijk van smaak 10/31/2022
Beste Wil, bedankt voor uw bestelling en review. We zijn blij dat u ons beoordeeld met vijf sterren en we vinden het fijn dat alles naar wens was, hier doen we het voor! We hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Bestelling kwam later dan aangegeven. De tuna crackers waren helemaal door elkaar geschud en de salades ontbraken. De bezorger heeft gebeld en 20 minuten later de salades en nieuwe tuna crackers (weer door elkaar geschud) ontvangen inclusief een waardebon van 7,50 euro……. Jammer dat de geldigheid tot 31-08-2022 is…………. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 10/30/2022
Beste Andre, bedankt voor uw bestelling en review. Wederom excuses voor het ongemak, we hebben via de e-mail contact opgenomen om een passende oplossing aan te bieden. We hopen dat dit niet meer zal gebeuren en hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
Bestelling was met een dik uur vertraagd en de sushi was echt niet wat we gewend zijn. Erg jammer, we zijn normaal altijd tevreden. We zullen ook niet meer gauw op zondag een bestelling plaatsen. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 10/30/2022
Beste Judith, bedankt voor uw bestelling en review. Wederom excuses voor het ongemak, we hebben via de e-mail contact opgenomen om een passende oplossing aan te bieden. We hopen dat dit niet meer zal gebeuren en hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 10/30/2022
Beste Karin, bedankt voor uw bestelling en review. We zijn blij dat u ons beoordeeld met vijf sterren, hier doen we het voor! We hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Altijd heerlijk eten! Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 10/30/2022
Beste Wendy, bedankt voor uw bestelling en review. We zijn blij dat u ons beoordeeld met vijf sterren en vooral dat u zo tevreden bent, hier doen we het voor! We hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
10/29/2022
Beste Wendy, bedankt voor uw bestelling en review. Hier doen we het voor! We hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
10/29/2022
Beste Jan, bedankt voor uw bestelling en review. We zijn blij dat u ons beoordeeld met vijf sterren, hier doen we het voor! We hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Altijd lekker en goed verzorgd 10/29/2022
Beste Hans, bedankt voor uw bestelling en review. We zijn blij dat u ons beoordeeld met vijf sterren en vooral dat u zo tevreden bent, hier doen we het voor! We hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Smaakte weer lekker zoals altijd! 10/29/2022
Beste John, bedankt voor uw bestelling en review. We zijn blij dat u ons beoordeeld met vijf sterren, hier doen we het voor! We hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Roosendaal Nieuwe Markt 98-100 0165 - 20 60 20
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Alle gebruikte avocado was overrijp (bruin en bitter). Een klein dingetje, maar werkte zo wèl door in alle sushi's waarin avocado was verwerkt. De stukje avocado eruit peuteren bleek niet de oplossing; de smaak bleef hangen. Jammer. En niet gewend van Sushipoint. De overige sushi's waren prima. 10/29/2022
Beste Marc, bedankt voor uw bestelling en review. Allereerst excuses voor het ongemak, we hebben via de e-mail contact opgenomen om een passende oplossing aan te bieden. We hopen dat dit niet meer zal gebeuren en hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint