Reviews


4 sterren na 6768 reviews
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
6/25/2024
Beste Karin,Dank u wel voor het delen van uw ervaring en de mooie beoordeling. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint Rotterdam.
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Er zit echt weinig vis in de sushi. Veel sushi is ook soppig geworden. Het viel helaas tegen. 6/22/2024
Beste Frances,Bedankt voor de review en bestelling. wat vervelend dat het niet naar wens is geweest, wij zouden u graag een passende oplossing bieden, kunt u contact met ons opnemen wanneer dit voor u uitkomt? Met vriendelijke groet, Team Rotterdam
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Altijd lekker en vers 6/21/2024
Beste Meryem,Dank u wel voor het delen van uw ervaring en de mooie beoordeling. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint Rotterdam.
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
MAGISCH! 🧡 6/21/2024
Beste Nathalie,Dank u wel voor het delen van uw ervaring en de mooie beoordeling. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint Rotterdam.
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Ik heb geen gratis combi-deal gekregen. daarom vier sterren voor skrvis 6/21/2024
Beste Nathali, Bedankt voor de feedback. De combi deal is niet gratis, u kunt een salade voor een lager bedrag bijvoegen bij de bestelling. Deze keus kunt u zelf maken op de website :) Met vriendelijke groet, Team Rotterdam
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
6/21/2024
Beste Gert-Jan,Dank u wel voor het delen van uw ervaring en de mooie beoordeling. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint Rotterdam.
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
6/20/2024
Beste Inge,Dank u wel voor het delen van uw ervaring en de mooie beoordeling. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint Rotterdam.
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Love the sushi from Sushi point, as always! 6/20/2024
Beste Inge,Dank u wel voor het delen van uw ervaring en de mooie beoordeling. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint Rotterdam.
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
6/19/2024
Beste Bob,Dank u wel voor het delen van uw ervaring en de mooie beoordeling. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint Rotterdam.
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Rijst was te kleverig en nat. Ook deed de site het paar keer niet. Verder prima. Op tijd klaar en snelle service 6/17/2024
Beste Thao,Bedankt voor de review en bestelling. wat vervelend dat het niet naar wens is geweest, wij zouden u graag een passende oplossing bieden, kunt u contact met ons opnemen wanneer dit voor u uitkomt? Met vriendelijke groet, Team Rotterdam
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Was heel goed! 6/17/2024
Beste Charlotte,bedankt voor uw bestelling en review. Bedankt voor de feedback, wij gaan hier beter opletten. Groet, Team sushipoint rotterdam
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Lekker, leuke EK-actie Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 6/16/2024
Beste Bas,bedankt voor uw bestelling en review. Bedankt voor de feedback, wij gaan hier beter opletten. Groet, Team sushipoint rotterdam
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 6/16/2024
Beste Mario,bedankt voor uw bestelling en review. Bedankt voor de feedback, wij gaan hier beter opletten. Groet, Team sushipoint rotterdam
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 6/16/2024
Beste Cynthia,bedankt voor uw bestelling en review. Bedankt voor de feedback, wij gaan hier beter opletten. Groet, Team sushipoint rotterdam
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Super snelle levering en top service! Onwijs leuke sushi sokken en zonnebril, heel erg bedankt! Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 6/16/2024
Beste Marije,bedankt voor uw bestelling en review. Bedankt voor de feedback, wij gaan hier beter opletten. Groet, Team sushipoint rotterdam
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
1 ★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Zalm was niet goed jullie namen telefoon niet op 6/15/2024
Beste Nathalie, Bedankt voor uw bestelling en review. Wij hebben elkaar via de mail gesproken en hopelijk tot een passende oplossing gekomen. Groet, team sushipoint Rotterdam
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Was lekker. Helaas zat de bestelde extra zalm er niet bij. 6/15/2024
Beste Romy, bedankt voor uw bestelling en review. Bedankt voor de feedback, wij gaan hier beter opletten. Groet, Team sushipoint rotterdam
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
6/15/2024
Beste Diana,Dank u wel voor het delen van uw ervaring en de mooie beoordeling. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint Rotterdam.
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
1 ★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
Eten kwam rommelig aan, rijst en vis waren zacht. Dit is zeker niet vers gemaakt. Jammer, volgende keer bestel ik ergens anders. 6/14/2024
Beste Soumaya, bedankt voor uw bestelling en uw contact. hopelijk hebben wij het netjes voor u opgelost. Met vriendelijke groet , Team Rotterdam
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Super as allways!!! 6/14/2024
Beste Henri,Dank u wel voor het delen van uw ervaring en de mooie beoordeling. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint Rotterdam.
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Zoals altijd weer heerlijk gesmuld van kikker verse sushi 6/14/2024
Beste Ida,Dank u wel voor het delen van uw ervaring en de mooie beoordeling. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint Rotterdam.
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Er was iets vergeten, maar dat is super snel en netjes opgelost 6/13/2024
Beste Ineke,Dank u wel voor het delen van uw ervaring en de mooie beoordeling. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint Rotterdam.
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Elke keer weer een feestje! Wat mij betreft de beste van Rotterdam. 6/11/2024
Beste Jantine,,Dank u wel voor het delen van uw ervaring en de mooie beoordeling. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint Rotterdam.
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Eten was zo goed als je mag verwachten met bezorgen & de goede prijs. Website: wit op zwart leest niet optimaal. 6/11/2024
Beste Michel,,Dank u wel voor het delen van uw ervaring en de mooie beoordeling. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint Rotterdam.
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
1 ★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Netjes op tijd geleverd. Sushi zag er goed en verzorgd uit. Ik vodn de kwaliteit en de smaak van de sushi echt ondermaats. De rijst was heel zacht, sushi viel uit elkaar, flauwe smaak. Ingrediënten leken niet vers. Het was te vergelijken met sushi van de AH. Voor mij geen sushi meer bij Sushipoint. 6/10/2024
Beste I, Wij zouden u graag een passende oplossing bieden. Zou u contact op kunnen nemen met ons wanneer dit voor u uitkomt. Met vriendelijke groet , Team Rotterdam
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 6/9/2024
Beste Coen,Dank u wel voor het delen van uw ervaring en de mooie beoordeling. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint Rotterdam.
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Het bestelproces als het betalen niet goed gaat is heel buggy Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 6/9/2024
Beste Tim,Dank u wel voor het delen van uw ervaring en de mooie beoordeling. Ik neem de feedback mee in overleg. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint Rotterdam.
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
6/8/2024
Beste Anastasiya,Dank u wel voor het delen van uw ervaring en de mooie beoordeling. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint Rotterdam.
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Alles was heerlijk lekkker ,en op het gesproken tijd bezorgd 🍀✅️ 6/8/2024
Beste Tsventanka,Dank u wel voor het delen van uw ervaring en de mooie beoordeling. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint Rotterdam.
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
6/8/2024
Beste Nanda,Dank u wel voor het delen van uw ervaring en de mooie beoordeling. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint Rotterdam.
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
Hoi. De sushibox was denk ik omgevallen of door elkaar geschud tijdens het bezorgen. Alle sushi lag over elkaar. Dat was erg jammer. Ik heb er eventueel nog een foto van. 6/7/2024
Beste Stefanie,Bedankt voor de review en bestelling. Wat vervelend dat de sushi was geschud tijdens de bezorging. Wij hebben elkaar gesproken en hopelijk hebben wij het netjes voor u opgelost. Met vriendelijke groet , Team Rotterdam
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
sushi was echt heerlijk verzorgt op tijd alles was naar wens komen zeker terug 100% 6/7/2024
Beste Armando,Dank u wel voor het delen van uw ervaring en de mooie beoordeling. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint Rotterdam.
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Was weer fantastisch deze keer andere saus gekozen en die was super lekker 6/7/2024
Beste Rachel,Dank u wel voor het delen van uw ervaring en de mooie beoordeling. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint Rotterdam.
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Normaal écht top maar vandaag alles beetje slordig en alles zo ongelijk gesneden. Heel grote stukken die bijna niet te eten zijn en heel dunne kleine stukjes die helemaal uit elkaar vallen. Niet zoals we gewend zijn, maar wel heel lekker! 6/6/2024
Beste Suus, Bedankt voor de review en bestelling. Bedankt voor de feedback over de sushi, wij gaan dit meenemen in overleg met de keuken! Wij hopen u snel terug te zien bij SushiPoint. Met vriendelijke groet, Team Rotterdam
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Had maki garnalen besteld, maar zat er niet bij 6/6/2024
Beste Bily, Bedankt voor de review en bestelling. Wat vervelend dat er is miste van de bestelling. Wij zouden u graag een passende oplossing bieden. Zou u contact op kunnen nemen met ons wanneer dit voor u uitkomt. Met vriendelijke groet , Team Rotterdam
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Eten was lekker, ik had alleen aangegeven dat ik geen sojasaus wilde en wel wasabi maar kreeg het tegenovergestelde. Extra sojasaus en geen wasabi. Dat was het enige jammere, verder lekker 6/5/2024
Beste Felix, Bedankt voor de review en bestelling. Wat vervelend dat het precies verkeerd om is gegaan ons excuses hiervoor. Wij gaan hier betere controle op uit voeren. Met vriendelijke groet, Team Rotterdam
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Niet zo super 6/5/2024
Beste Charlotte, Bedankt voor de review en bestelling. Wij hebben elkaar gesproken via de e-mail en het hopelijk netjes opgelost voor u. Met vriendelijke groeten, Team sushipoint rotterdam
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Geen sojasaus geleverd 6/5/2024
Beste Marije, Dank u wel voor het delen van uw ervaring en de mooie beoordeling, ons excuses voor het niet leveren van de soja wij gaan hier betere controle op voeren. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint Rotterdam.
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Top 6/4/2024
Beste Veralucia,Dank u wel voor het delen van uw ervaring en de mooie beoordeling. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint Rotterdam.
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Prima eten goede service 👍 Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 6/2/2024
Beste Anthon,Dank u wel voor het delen van uw ervaring en de mooie beoordeling. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint Rotterdam.
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Hoi eten was weer heerlijk. Mis alleen de laatste tijd de kleine bakjes voor de soya saus. Klein puntje. Verder ga zo door Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 6/2/2024
Beste Edwin,Dank u wel voor het delen van uw ervaring en de mooie beoordeling. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint Rotterdam.
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
1 ★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Double ceisp menu? Crisp?? Ik weet niet hoelang deze zogenaamde crisp sushi in de koeling heeft gelegen, maar de “crisp” buitenkant was gewoon nat, sompig, zacht. Geen Sushi point Goudsesingel meer voor mij. Ik laat op de zaak (Bleiswijk) altijd vanuit Zoetermeer bezorgen. Daar is het wel Crisp. Dus krokant. Ik snap niet dat ze dit gewoon laten bezorgen, iedereen snapt toch dat dit een super slechte review geeft.! Thuis in Rotterdam dus maar Sushi to go op de Zwart Janstraat. Ik vind me echt voor 40,- opgelicht. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 6/2/2024
Beste Vladimir,Bedankt voor de review en bestelling. wat vervelend dat het niet naar wens is geweest, wij zouden u graag een passende oplossing bieden, kunt u contact met ons opnemen wanneer dit voor u uitkomt? Met vriendelijke groet, Team Rotterdam
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
De crispy zat meer aan de deksel dan op de sushi. Alles was geschud. Ook ontbrak er een bakje komkommer salade. Normaal heb ik nooit klachten maar nu viel het een beetje tegen. 5/31/2024
beste Nathalie,Bedankt voor de review en bestelling. wat vervelend dat het niet naar wens is geweest, wij zouden u graag een passende oplossing bieden, kunt u contact met ons opnemen wanneer dit voor u uitkomt? Met vriendelijke groet, Team Rotterdam
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
Ik had iets anders besteld, maar na bezorging kregen wij het verkeerde. Omdat we al bijna 2 uur op ons eten zaten te wachten, hebben we het toch maar gegeten, maar het was niet wat we besteld hadden. 5/31/2024
Beste Annelies, Bedankt voor de review en bestelling. wat vervelend dat het niet naar wens is geweest, wij zouden u graag een passende oplossing bieden, kunt u contact met ons opnemen wanneer dit voor u uitkomt? Met vriendelijke groet, Team Rotterdam
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
1 ★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
de special ebi tempora was sponzig eten kwam aan alsof het onderdte boven vervoerd was en de rode saus lag door de hle tas al met al echt minder dan matigg 5/30/2024
Beste Louis, Bedankt voor de review en bestelling. wat vervelend dat het niet naar wens is geweest, wij zouden u graag een passende oplossing bieden, kunt u contact met ons opnemen wanneer dit voor u uitkomt? Met vriendelijke groet, Team Rotterdam
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Bestel bijna altijd de capaccio surf en turf, laatste tijd worden ze steeds kleiner en de pijnboompitten zitten er niet meer op , wat jammer is. Rolletjes erg klein deze keer. 5/28/2024
Beste Jolanda, Dank u wel voor het delen van uw ervaring en de beoordeling, deze feedback over de carpaccio surf en turf ga ik in overleg meenemen in de keuken. bedankt hiervoor. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint Rotterdam.
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Helaas was de saus deze keer echt te pittig van de pokebowl dus niet opgegeten 5/28/2024
Beste Rachel,,Dank u wel voor het delen van uw ervaring en de beoordeling, de poke saus die u hoort niet extreem pittig te zijn, ik zou graag met u in contact komen. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint Rotterdam.
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
5/28/2024
Beste Norris,Dank u wel voor het delen van uw ervaring en de mooie beoordeling. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint Rotterdam.
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
prima sushi, zoals altijd 5/28/2024
Beste Bob,,Dank u wel voor het delen van uw ervaring en de mooie beoordeling. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint Rotterdam.
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Heerlijk. Bedankt dat jullie de tuna crackers erbij deden. De punten waren afgeschreven maar het kwam niet op de bestelling. Super geregeld. 5/28/2024
Beste Aida,,Dank u wel voor het delen van uw ervaring en de mooie beoordeling. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint Rotterdam.
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Ik bestel vaak hier. Vindt het lekker maar wel wat prijzig. Ben zo 30 euro kwijt voor 1 sushi en 2 bijgerechten. Vandaag en gisteren besteld. Vandaag lijkt wel een andere kok. Niet lekker, sushi viel uit elkaar. geen sla toegevoegd, shashimi heel klein. Al 2 dagen geen bakje voor Soya saus. Zonde van mn geld. Vind het spaarsysteen onredelijk. Punt per gekochte euro . En dan heb je 200 punten nodig. Heb denk ik al voor 200 / 300 euro besteld maar nog geen punt gezien. Site zou fijn zijn als je door kan scrollen. Ipv steeds een categorie moet aanklikken. Korting vaak pas van hele hoge bedragen. What about the mensen die voor 1 persoon bestellen? Benieuwd of er wat met mn feedback gedaan wordt of reactie krijg. Vandaag erg ontevreden. Maar zal zeker nogmaals bestellen want gemiddeld erg tevreden. Carpacciosushi heerlijk! Bedankt 5/27/2024
Beste Stefan, Bedankt voor de review, dat u geen cups heeft gekregen dat klopt, die waren op helaas. Dat de sushi uit elkaar viel , daar willen wij een compensatie voor geven. Over het punten systeem heeft u het piggy acount overgezet op de sushipoint website, zo ja dan hoor ik graag van u, dan moeten we dit na laten kijken door het hoofdkantoor waar het misgaat. Feedback over de website zet ik zoiezo door naar het hoofdkantoor, dat is helaas niet iets waar het filiaal zelf iets aan kan doen. Wij hopen u snel terug te zien bij SushiPoint Rotterdam. Met vriendelijke groet, Team Rotterdam
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Crispy besteld maar was oud. Niet crispy in ieder geval 5/27/2024
Beste Femke, Dank u wel voor het delen van uw ervaring en de beoordeling, de feedback over de crispy pakken wij gelijk op en gaan dit checken waar het fout gaat. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint Rotterdam
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
5/27/2024
Beste Chris,Dank u wel voor het delen van uw ervaring en de mooie beoordeling. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint Rotterdam.
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Ik bestel altijd hier maar de spicy tuna was niet spicy, en ik had geen masago op mijn handrol…. De yakitori rook wat oud… Voor de rest prima. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 5/26/2024
Beste Marusja, Bedankt voor de review en bestelling, wat vervelend dat u de spicy tuna niet spicy vondt. Ons excuus voor temaki zonder massago, wij gaan hier beter op letten. Wij hopen u snel terug te zien bij sushipoint. Met vriendelijke groet, Team Rotterdam
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Altijd lekker en op tijd! Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 5/26/2024
Beste Anneloes,Dank u wel voor het delen van uw ervaring en de mooie beoordeling. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint Rotterdam.
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Aangegeven geen gember te willen. Toch in beide dozen sushi een grote homp gember welke tegen de sushi’s aanligt waardoor de sushi’s er naar smaken, wij houden echt niet van gember, geven ook altijd aan dit niet te willen en toch steeds weer in de doos. Zo teleurstellend dat weer de helft van de sushi’s ernaar ruikt en smaakt waardoor we ze niet eten. Zonde van ons geld! Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 5/26/2024
Beste Bernadette, Bedankt voor de review en bestelling. Wat vervelend dat u niet tevreden was over de sushi. Ons excuus hiervoor, wij zouden graag een passende oplossing bieden. Kunt u contact met ons opnemen wanneer dit voor u uitkomt? Met vriendelijke groet, Team Rotterdam
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
1 ★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Duurde echt heel lang. Bezorger was 40 min bezig met het bezorgen terwijl het 5 min rijden is met de auto. En het eten was zacht geworden. 1.5 uur wachten is wel echt heel lang. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 5/26/2024
Beste Dide, Bedankt voor de review en bestelling. Zondag is voor ons een hele drukke dag en vandaar ook de lange wachttijd. Wij zouden u graag een compensatie aanbieden. Kunt u contact met ons opnemen wanneer dit voor u schikt. Met vriendelijke groet, Team Rotterdam
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 5/26/2024
Beste Wido,Dank u wel voor het delen van uw ervaring en de mooie beoordeling. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint Rotterdam.
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
De crisis sushi zijn vet. Die hoeven voor mijn niet meer 5/25/2024
Beste A,,Dank u wel voor het delen van uw ervaring en de beoordeling, de feedback over de crispy gaan wij in de gaten houden dit is namelijk niet de bedoeling. ons excuus hiervoor. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint Rotterdam.
SushiPoint Rotterdam Goudsesingel 107-109 010 - 4111 911
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Echt lekker 5/24/2024
Beste Carla,Dank u wel voor het delen van uw ervaring en de mooie beoordeling. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint Rotterdam.