SushiPoint Rotterdam
Goudsesingel 107-109
010 - 4111 911
Akira
1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg service
We hebben meer dan de helft weg moeten gooien van onze magic menu.
De tonijn was opgedroogd en was zuur van smaak.
De zalm was erg bleek en smakeloos.
En we hebben een verkeerde avocado gehad, smaakte erg bitter en had een bomige smaak naderhand.
Het enige goede was de komkommer maki.
Telefonisch kon ik ze niet te pakken krijgen, nam aan wegens de drukte.
Vorige week besteld, toen kwam het eten erg laat aan, zou hier compensatie voor krijgen, maar de compensatie mail is nooit verstuurd naar mij.
Normaal ben ik altijd erg tevrede, maar de service die vorige week niet naar woord is afgehandeld en deze fiasco van een sushi menu, ben ik wel erg teleurgesteld.
Had een fooi gegeven voor de optijd bezorging, maar door de kwaliteit heb ik er spijt van gehad.
Ik hoop dat dat alleen naar de bezorger gaat.
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.
2/13/2022
Beste Akira,
Wat vervelend dat de sushi niet naar wens is geweest.
De compensatie die u zou ontvangen voor vorige week wordt niet per email verzonden, dit wordt per post verzonden dus die ligt 1 van deze dagen bij u op de mat.
Graag zouden wij nogmaals contact opnemen en kijken voor een oplossing.
Met vriendelijke groet,
Team Rotterdam.