SushiPoint Tilburg
Heuvelring 57
013 - 54 333 63
Louis
2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg service
Bestelling was niet compleet en in plaats van een nalevering kreeg ik een te goed bon. Een van ons had dus honger. De sushi waren lauw dus niet echt vers
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.
28-8-2022
Beste Louis, het spijt ons dat het fout is gegaan met uw bestelling. We snappen dat dit erg vervelend is voor u.
Ik zie dat u veel sushi met vis heeft besteld, wij kunnen niet te warme rijst gebruiken wanneer er vis in de sushi zit, omdat dan de vis gebakken kan worden en dan zou het geen verse vis meer zijn.
We hopen dat we u terug zien ondanks dat het deze keer niet helemaal goed en zullen ons best doen om u een beter ervaring te geven.
Met vriendelijke groet, SushiPoint Tilburg