SushiPoint Tilburg
Heuvelring 57
013 - 54 333 63
Stefan
1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg service
Sushi smaakte niet meer vers. Kon op zijn vroegst kiezen voor 18:45u als afhaaltijd en toen ik om 18:42u binnenkwam stond mijn bestelling al op de counter met als afhaaltijd in pen geschreven 18:30u. Dat betekent dat die sushi al minimaal 12minuten in een omgeving van ongeveer 25 tot 29 graden Celsius heeft gestaan. Het was erg warm vandaag. Dat merk je dus meteen als je rauwe vis en koude rijst eet. Heel jammer van deze negatieve ervaring. Dit heb ik bij jullie nog niet eerder meegemaakt.
6/1/2020
Beste Stefan, Heel erg bedankt voor uw feedback. Erg vervelend voor uw nare ervaring. De opgeschreven tijd is overigens niet de tijd dat die hier klaarstaat, maar de tijd dat de chefs aan uw bestelling moeten beginnen. Ook staat uiteraard de airco heel de dag door aan op 18 graden, vandaar dat we er vaak bewust voor kiezen om sushi toch buiten de koeling te bewaren. Rijst smaakt namelijk al snel erg droog en hard zodra het de koeling ingaat. Als u toch wenst dat wij het gekoeld voor u bewaren, dan kunt u het altijd even in de opmerkingen vermelden. Wij hopen u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, SushiPoint Tilburg