SushiPoint Utrecht
Pasteurstraat 1 (hoek Catharijnesingel)
030 - 20 74 222
Kim
4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg service
Ik heb betaald voor eten dat ik niet heb gekregen. Een hele set aan sushi ontbrak. Toen ik belde kreeg ik te horen dat ze wegens drukte dit niet konden naleveren. Ik vroeg daarom of ik de 12 euro die ik betaald had voor het ontbrekende eten terug kon krijgen. Dit kon niet volgens de dame aan de telefoon. Ze kon mij alleen een tegoedbon via de post sturen.
Ten eerste miste de helft van mijn maaltijd en moest ik achteraf nog voor ander eten zorgen.
Ten tweede betaal ik dus voor iets dat ik niet heb gekregen, kunnen ze het niet naleveren (dit was om 19:00 uur) en krijg ik ook mijn geld niet terug. Lekker dan!
Overigens leuk dat ze een bon sturen naar mijn werkadres waar 400 man werkt, want dit kon ook niet via de mail, maar wie zegt dat ik uberhaupt nog wil bestellen bij een toko die zo’n slechte service hanteert. Daarnaast was degene aan de telefoon ook niet bepaald vriendelijk of medewerkend.
11/7/2018
Beste Kim,
Fijn dat we het naderhand toch hebben kunnen oplossen. Ook bij ons gaat er helaas wel eens iets mis, en jouw order was Murphy's law...
Tot de volgende keer en dan gaat het zoals normaal, alles goed.
Met vriendelijke groet,
Team SushiPoint Utrecht