SushiPoint Voorburg
Frans Mortelmansstraat 2
070-8200111
Shovita
2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg service
Beste mevrouw/ heer,
ik heb zojuist telefonisch contact opgenomen met Sushipoint Voorburg, omdat ik gisteren niet tevreden was met mijn sushi.
Zo had ik een hele box besteld en keek er erg naar uit. Ik heb o.a. de crispy ebi besteld, omdat ik daar echt van hou. Helaas was mijn crispy ebi NIET CRIPSY. Het was erg sompig als of de sushi al een langere tijd van te voren was gemaakt en de crispy erg zacht en waterig was geworden. Daarnaast waren er ook sushies die er niet uit zagen als sushi, omdat ze uit elkaar gevallen waren.
Wat ik zei, een ieder kijkt uit naar zijn eten en ook ik. Gisteren was ik behoorlijk pissed geworden en heb toen besloten om jullie niet gelijk te benaderen. Dat heb ik dus vandaag gedaan, omdat ik niet blij was met het eten. Ik vind dat jullie op de hoogte moeten zijn van mijn feedback, zodat hier in verbeterd kan worden.
Zojuist heb ik erg fijn met een dame gesproken. Zij heeft aangegeven tegoedbonnen t.w.v. €20 euro naar mij toe te sturen. Bedankt voor de compensatie en ik hoop bij de volgende keer wel lekkere, verse en goede sushi te ontvangen.
Vriendelijke groet,
Shovita
3/24/2020
Beste Shovita, bedankt voor de beoordeling, hierdoor kunnen wij onze kwaliteit en service nog meer verbeteren! Wij hebben elkaar telefonisch gesproken over het ongemak, en een passende oplossing kunnen treffen. Graag tot ziens, team Voorburg