Reviews


4 sterren na 2477 reviews
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
verrassend lekker en verrassende smaken 10/21/2019
Beste Greet, bedankt voor uw 5-sterren beoordeling. Hier worden wij erg blij van. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
10/19/2019
Beste malika, bedankt voor uw 5-sterren beoordeling. Hier worden wij erg blij van. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
10/19/2019
Beste anne , bedankt voor uw 5-sterren beoordeling. Hier worden wij erg blij van. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
10/18/2019
Beste ivor, bedankt voor uw 5-sterren beoordeling. Hier worden wij erg blij van. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
10/18/2019
Beste Anja, bedankt voor uw reactie en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
10/18/2019
Beste Maarten, bedankt voor uw reactie en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Om je vingers bij af te likken! 10/18/2019
Beste C.L., bedankt voor uw 5-sterren beoordeling. Hier worden wij erg blij van. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Het was heerlijk! En snel bezorgd! Fantastisch dat jullie speciaal zwangerschapsmenu hebben :) 10/17/2019
Beste Elien, bedankt voor uw 5-sterren beoordeling. Hier worden wij erg blij van. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
10/16/2019
Beste Nicky, bedankt voor uw reactie, wij doen ons best om de website nog meer te verbeteren. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
Kneiterharde avocado in mn sushi 10/16/2019
Beste Matthijs, vervelend om te horen dat de kwaliteit niet zo goed was als u van ons mag verwachten. wij hebben u geprobeerd telefonisch te bereiken, maar dit is helaas niet gelukt. Voor een passende oplossing kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
De bestelling ging heel makkelijk via de website, erg handig dat je het verloop van je bestelling kan volgen, het stond optijd klaar toen ik het kwam halen. De sushi was heerlijk. 10/16/2019
Beste Dagmar, bedankt voor uw 5-sterren beoordeling. Hier worden wij erg blij van. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
graag volgende keer recht houden zodat de sushi niet zo aan elkaar lakt. Dankjewel 10/16/2019
Beste Dorith, bedankt voor uw reactie, wij zullen er voortaan op letten! Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
1 ★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Er miste 4 stukjes sushi in onze box. 10/15/2019
Beste Diederick, vervelend om te horen dat er een deel van uw bestelling niet compleet was. Wij hebben u geprobeerd telefonisch te bereiken, maar dit is helaas niet gelukt. Voor een passende oplossing kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
10/15/2019
Beste, bedankt voor uw reactie en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
10/15/2019
Beste Lisa, bedankt voor uw 5-sterren beoordeling. Hier worden wij erg blij van. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Ruim 1.45 uur na bestellen werd de bestelling bij ons afgeleverd. De winkel was onbereikbaar in de tussentijd. De bezorger had de doos laten vallen waardoor de sushi een grote bende was. Ik vind een compensatieverzoek zeker op zijn plaats. 10/14/2019
Beste Rene, vervelend om te horen dat de kwaliteit niet zo goed was als u van ons mag verwachten. Gelukkig hebben wij elkaar inmiddels gesproken en hopelijk een passende oplossing geboden. Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
1 ★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
De bezorger had de verpakking nat laten worden in de regen, hierdoor waren er maki's uit de doos gevallen, en was een deel van de sushi nat geworden door de regen. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 10/13/2019
Beste Dylan, vervelend om te horen dat de kwaliteit niet zo goed was als u van ons mag verwachten. Gelukkig hebben wij elkaar inmiddels gesproken en hopelijk een passende oplossing geboden. Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
1 ★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Beste meneer/mevrouw, Ik had jullie al los een mail gestuurd voordat ik dit formulier opgestuurd had gekregen. Ik heb gister, zo als vaker sushi bij jullie besteld en ben altijd zeer goede sushi gewend. Echter, ontving ik gister een bestelling waarbij alle sushi’s (op 4 stukjes na) volledig uit elkaar waren gevallen! Ik moest de sushi’s zelf weer vullen met de ingrediënten die er allemaal uit waren gevallen. Ook had ik een handrol die bijna niet gevuld was, en de avocado was niet rijp! Ik ben niet snel ontevreden met eten, maar de bestelling die ik gister heb ontvangen was echt heel erg slecht. Met vriendelijke groeten, Juliette Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 10/13/2019
Beste Juliette, vervelend om te horen dat de kwaliteit niet zo goed was als u van ons mag verwachten. Gelukkig hebben wij elkaar inmiddels gesproken en hopelijk een passende oplossing geboden. Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
Het duurde alleen extreem lang... 10/12/2019
Beste Hubert, nogmaals onze excuses dat de bezorging op zich liet wachten. Wij zijn blij dat u ons te woord wilde staan en dat wij u een oplossing aan hebben mogen bieden. Wij wensen u nog een fijne middag en zien uw volgende bestelling graag tegemoet. Met vriendelijke groet, team SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
10/12/2019
Beste Pim, bedankt voor uw reactie en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
1,5 uur na bestelling, verkeerd bezorgd. Zelf nog 10 minuten voor moeten lopen om de sushi op te halen. 10/12/2019
Beste Léon, nogmaals onze excuses dat de bezorging op zich liet wachten. Wij zijn blij dat u ons te woord wilde staan en dat wij u een oplossing aan hebben mogen bieden. Wij wensen u nog een fijne middag en zien uw volgende bestelling graag tegemoet. Met vriendelijke groet, team SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
1 ★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Ik wacht al 2 uur en heb nog steeds geen eten! Ook telefonisch niet bereikbaar?!? 10/12/2019
Beste Nathalie, nogmaals onze excuses dat de bezorging op zich liet wachten. Wij zijn blij dat u ons te woord wilde staan en dat wij u een oplossing aan hebben mogen bieden. Wij wensen u nog een fijne middag en zien uw volgende bestelling graag tegemoet. Met vriendelijke groet, team SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Tot nu is geen één bestelling nog binnen de gestelde termijn geleverd. Reden voor mij om voortaan elders sushi te bestellen. Helaas want de kwaliteit van het eten is verder prima. 10/12/2019
Beste Britt, nogmaals onze excuses dat de bezorging op zich liet wachten. Wij zijn blij dat u ons te woord wilde staan en dat wij u een oplossing aan hebben mogen bieden. Wij wensen u nog een fijne avond en zien uw volgende bestelling graag tegemoet. Met vriendelijke groet, team SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
10/12/2019
Beste Rick, vervelend om te horen dat de service niet zo goed was als u van ons mag verwachten. Gelukkig hebben wij hebben wij gelijk een passende oplossing geboden. Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
The delivery guy forgot AGAIN to read the comments and rang the bell three times, waking up my baby and basically screwing up the evening. This is the second time. Please pay attention to comments! 10/11/2019
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
2 uur wachten op je eten vind ik echt veelste lang 10/11/2019
Beste Saphira, nogmaals onze excuses voor het lange wachten. Wij zijn blij dat wij u te woord hebben mogen staan en u tegemoet hebben mogen komen. Wij zien uw volgende bestelling heel graag tegemoet. Met vriendelijke groet, team SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Eten was matig, maar ik heb twee uur moeten wachten op de bestelling! 10/10/2019
Beste Teresa, onze excuses dat je lang op jouw bestelling hebt moeten wachten. Wij hebben geprobeerd contact met je op te nemen. Graag willen we vragen of je naar onze vestiging wilt bellen zodat wij je een passende oplossing kunnen bieden. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, team SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
Sushi was weer erg lekker. Het duurde helaas alleen erg lang voordat het er was (zo’n 30-45 min later). Gelukkig bleeft sushi koud ;) 10/10/2019
Beste wouter-jan, vervelend om te horen dat de levertijd niet zo goed was als u van ons mag verwachten. Gelukkig hebben wij elkaar inmiddels gesproken en hopelijk een passende oplossing geboden. Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
Heb 4 keer geprobeerd online te betalen > steeds alle gegevens opnieuw in moeten voeren en ook al nam ik andere bank > steeds liep dat vast. Uiteindelijk betalen bij bezorging gekozen en kan het niet met pin! Qua snelheid stond er binnen 50 min, maar was volgens mij eerder een uur. Wel goed dat je alle fases kan zien! De sushi daarentegen wel super lekker dat het wel moeite waard is om nog een kans te geven maar IT moet nog verbeterd worden! 10/10/2019
Beste ana, vervelend om te horen dat de service niet zo goed was als u van ons mag verwachten. wij zullen het probleem aan de IT doorgeven en probleem aanpakken, Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
10/10/2019
Beste Bo, bedankt voor uw 5-sterren beoordeling. Hier worden wij erg blij van. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
SushiPoint REALLY makes you smile! 10/10/2019
Beste C.L, bedankt voor uw 5-sterren beoordeling. Hier worden wij erg blij van. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Alleen de avocado in de sushi met tonijn was hard en nog niet rijp, dat was jammer. Maar verder alles jammie! 10/9/2019
Beste nathalie, vervelend om te horen dat de service niet zo goed was als u van ons mag verwachten. Gelukkig hebben wij elkaar inmiddels gesproken en hopelijk een passende oplossing geboden. Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
Sushi’s zijn heerlijk, levering was wat laat, maar het was wel een representatieve dame 10/9/2019
Beste claire, vervelend om te horen dat de levertijd niet zo goed was als u van ons mag verwachten. onze Excuses hiervoor en zullen er in de toekomst aan werken. Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
10/9/2019
Beste fiona, bedankt voor uw reactie en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
sushi was tegen de doos aangekomen, waardoor het er niet meer mooi uit zag. Jammer! 10/9/2019
Beste claire, vervelend om te horen dat de levertijd niet zo goed was als u van ons mag verwachten. wij hebben u geprobeerd telefonisch te bereiken, maar dit is helaas niet gelukt. Voor een passende oplossing kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Eten bij de eerste levering was niet goed. Box geschud en harde avocado. Gebeld en er werd opnieuw geleverd. Toen we goed en lekker. Goede service dus. Volgende keer graag in 1x goed. 10/8/2019
Beste Rico, vervelend om te horen dat de service niet zo goed was als u van ons mag verwachten. Gelukkig hebben wij hebben wij gelijk een passende oplossing geboden. Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Normaal altijd goede bezorging, maar nu 2 uur moeten wachten op de sushi (half uur te laat) 10/7/2019
Beste joyce, vervelend om te horen dat de levertijd niet zo goed was als u van ons mag verwachten. wij hebben u geprobeerd telefonisch te bereiken, maar dit is helaas niet gelukt. Voor een passende oplossing kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
10/7/2019
Beste Thomas, bedankt voor uw reactie en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 10/6/2019
Beste Madalina, bedankt voor uw reactie en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
1 ★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 10/6/2019
Beste Cees, bedankt voor uw reactie. Gelukkig hebben wij u inmiddels gesproken en blijkt dat er een fout is gemaakt. Gelukkig was alles naar wens. Wij zien u graag terug! Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
1 ★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Heel zonde: bijna alle sushi bevatte onrijpe avocado en dat is echt niet lekker. Daarnaast vielen drie van de vier rollen gewoon uit elkaar. Niet goed gerold. Erg jammer. Waar we vroeger altijd goede sushi kregen wisselt de kwaliteit de laatste tijd iets te vaak Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 10/6/2019
Beste Rene, vervelend om te horen dat de kwaliteit niet zo goed was als u van ons mag verwachten. wij hebben u geprobeerd telefonisch te bereiken, maar dit is helaas niet gelukt. Voor een passende oplossing kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Called just as they were closing and still made our order. Delivered with all the needed items without asking. Good quality. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 10/6/2019
Dear Lorraine, thank you for your review and for the nice compliment. Hope to see you again! Sincerely, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
Overheerlijk zoals altijd. Heeft nu alleen ruim 1u geduurd voordat het bezorgd werd. Jammer 10/5/2019
Beste ana, vervelend om te horen dat de service niet zo goed was als u van ons mag verwachten. Gelukkig hebben wij elkaar inmiddels gesproken en hopelijk een passende oplossing geboden. Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
10/4/2019
Beste alice, bedankt voor uw 5-sterren beoordeling. Hier worden wij erg blij van. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
TOPPPPPPP 10/4/2019
Beste pieter, bedankt voor uw 5-sterren beoordeling. Hier worden wij erg blij van. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Na een uur en 50 minuten kreeg ik mijnbestelling!! Dit dus nooit meer. 10/4/2019
Beste corine, vervelend om te horen dat de levertijd niet zo goed was als u van ons mag verwachten. wij hebben u geprobeerd telefonisch te bereiken, maar dit is helaas niet gelukt. Voor een passende oplossing kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Duurde wederom lang voordat de bestelling bezorgd werd 10/4/2019
Beste anne, wij hebben u geprobeerd telefonisch te bereiken, maar dit is helaas niet gelukt. Voor een passende oplossing kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
10/3/2019
Beste Ivor, bedankt voor uw 5-sterren beoordeling. Hier worden wij erg blij van. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
10/3/2019
Beste Milou, vervelend om te horen dat de kwaliteit niet zo goed was als u van ons mag verwachten. Gelukkig hebben wij elkaar inmiddels gesproken en hopelijk een passende oplossing geboden. Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Move over Okura! 10/3/2019
Beste C.L, bedankt voor uw 5-sterren beoordeling. Hier worden wij erg blij van. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
2 uur op de sushi moeten wachten! 10/3/2019
Beste Noel, vervelend om te horen dat de kwaliteit niet zo goed was als u van ons mag verwachten. Gelukkig hebben wij elkaar inmiddels gesproken en hopelijk een passende oplossing geboden. Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Het duurde extreem lang, kon geen sorry vanaf en de beloofde kortingsbon kwam er ook niet, geen goede ervaring! 10/2/2019
Beste Dirk, wij hebben u telefonisch geprobeerd te bereiken, maar dit is helaas niet gelukt. Voor een passende oplossing kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
10/2/2019
Beste Hanane, bedankt voor uw beoordeling en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Super lekker en goede communicatie. Ook fijn dat ze aanpassingen willen maken in je bestelling. Bedankt!! 10/1/2019
Beste Soufian, bedankt voor uw 5-sterren beoordeling. Hier worden wij erg blij van. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Jammer genoeg allebei erg misselijk geworden na het eten. Iets was niet goed ervan. 9/28/2019
Beste Barbara, erg vervelend om te horen dat de kwaliteit niet was zoals u van ons mag verwachten. Wij nemen dit soort klachten erg serieus. Gelukkig hebben wij elkaar inmiddels gesproken en hopelijk hebben wij een passende oplossing geboden. Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
5 ★★★★★ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Bijna 2 uur gewacht. Het was erg druk. Was even bang dat het niet meer zou komen. Om 21u sluit Sushi Point namelijk. Via de website besteld. Kwaliteit was zoals altijd supergoed! 9/27/2019
Beste Ton, erg vervelend om te horen dat u zo lang heeft moeten wachten. Gelukkig hebben wij elkaar inmiddels gesproken en hopelijk hebben wij een passende oplossing geboden. Bedankt voor uw reactie en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Totally NOT OK: jullie geven 75 minuten op; ik kom 78 minuten NA bestelling bij jullie in de winkel en jullie gaan met mij discussiëren of t "net" te laat is als de koerier (die nog niet eens IN de winkel is en mijn tas nog achter de toonbank staat) het "binnen 5 minuten kan brengen" . Ik moet fijntjes uitleggen dat ZELFS al ZOU de man er NU zijn, je nog steeds 10 minuten te laat gaaat zijn. Krijg met hangen en wurgen mijn bezorggeld terug (wel WHOOPDEDOO) en alleen OMDAT ik er nogmaals naar vraag een voucher voor 10 euro. Wow. Het kan misgaan, maar wees dan eerlijk enegenereus over je eigen tekortschieten. Volgende keer kan ik ook een concurrent bellen hoor.... 9/27/2019
Beste C, wij hebben elkaar gister in de winkel gesproken en wij dachten tot een passende oplossing te zijn gekomen. Helaas was dit niet het geval. Toch graag tot ziens. Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
5 ★★★★★ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Duurde 2 uur 9/27/2019
Beste Diederik, bedankt voor uw feedback en vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten. Wij hebben elkaar inmiddels gesproken en hopelijk hebben wij een passende oplossing geboden. Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
9/27/2019
Beste Benita, bedankt voor uw 5-sterren beoordeling. Hier worden wij erg blij van. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam
SushiPoint Amsterdam Scheldestraat 21H 020 – 787 0 777
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Ik heb vandaag om 18:30 sushi besteld en om 20:15 geleverd. Meerder keren proberen te bellen, maar er werd niet opgenomen. Ik begrijp dat het druk is op vrijdag, maar bijna 2 uur is echt te lang. En dan ook niet bereikbaar. Geen goede service! 9/27/2019
Beste JP, wij hebben u telefonisch geprobeerd te bereiken, maar dit is helaas niet gelukt. Voor een passende oplossing kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, SushiPoint Amsterdam