SushiPoint Hilversum
Noorderweg 70
035 - 647 888 9
Renate
2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg service
Bezorging liet bijna twee uur op zich wachten. Toen ik belde, ging de bezorger “net weg”. Er is me tien eur tegoed aangeboden. Ben benieuwd of dat ook komt. De crispy sushi waren niet crispy, het leek allemaal niet heel vers. Dan vraag je je helemaal af waarom het zo lang duurde.
7-6-2025
Beste Renate,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons te horen dat uw bestelling niet aan de verwachtingen voldeed en dat u zo lang heeft moeten wachten. Dat is natuurlijk niet de service waar wij voor staan.
We begrijpen uw teleurstelling, zeker als de kwaliteit van het eten vervolgens ook tegenvalt. We nemen uw feedback over de crispy sushi en de versheid serieus en zullen dit intern bespreken met ons team om dit in de toekomst te verbeteren.
Wat betreft het tegoed van €10 – dat hoort uiteraard netjes bij u terecht te komen. Mocht u dit nog niet ontvangen hebben, neem dan alstublieft contact met ons op, zodat we dit direct kunnen oplossen.
Hopelijk mogen we u in de toekomst alsnog laten zien wat u van ons mag verwachten.
Met vriendelijke groet,
Team SushiUPoint Hilversum