Reviews


4 sterren na 3920 reviews
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
20-6-2022
Beste Charlotte, Hartelijk dank voor uw Feedback. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
20-6-2022
Beste Samantha, Bedankt voor uw review. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Tijdens het bestelproces werd aangegeven dat de bestelling binnen max 65 min geleverd zou worden. Na mijn betaling veranderde dit opeens in 95 min…. Om vervolgens na 2 uur, dus 120!! min de bestelling pas te hebben ontvangen! Schandalig dit! 20-6-2022
Beste Adinda, Bedankt voor uw feedback en review. We hebben u geprobeerd te bellen maar kregen u niet te pakken. We zullen het morgen nogmaals proberen. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 19-6-2022
Beste Pedro, hartelijk dank voor u 5 sterrenbeoordeling. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Op zaterdag 18 juni omstreeks 16.00 uur eten besteld voor 19.00 uur. Uiteindelijk kwam het eten pas tegen 20.00 uur, mede omdat de bezorger mijn adres niet kon vinden. De yakitori en ebi fry waren koud. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 19-6-2022
Beste Jo, Bedankt voor uw feedback en review. We hebben u geprobeerd te bellen maar kregen u niet te pakken. We zullen het morgen nogmaals proberen. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 19-6-2022
Beste Casper, hartelijk dank voor uw feedback en de sterrenbeoordeling. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Om half 7 een bestelling geplaatst en om 9 uur ontvangen 18-6-2022
Beste Lotte, nogmaals onze excuses voor de vertraging. Inmiddels hebben we elkaar telefonisch gesproken en zijn we samen tot een passende oplossing gekomen. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
1 ★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Waardeloos. Waardeloos. Koud. Meer dan 2 uur gewacht. Bezorger weet zogenaamd van niets. Onvers. Oude troep. Je belt en krijgt niemand aan de telefoon. Shit zooi 18-6-2022
Beste Jan, Bedankt voor uw feedback en review. We hebben u geprobeerd te bellen maar kregen u niet te pakken. We zullen het morgen nogmaals proberen. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
17-6-2022
Beste Trudi, Bedankt voor uw review. Wij zijn blij dat alles naar wens was en zien u snel terug bij ons om van meer lekkere sushi te genieten. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Helaas zaten de wakame boontjes a €4,50 er niet bij. Wel betaald dus. 17-6-2022
Beste Elly, wat vervelend om te horen dat de boontjes niet waren meegeleverd. Nogmaals onze excuses hiervoor. Inmiddels hebben wij elkaar gister telefonisch gesproken en een passende oplossing geboden. Graag zien wij u terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
1 ★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
We received the wrong order. I sent an email and photo but received no response. It was supposed to be sushi special but it was spicy sushi. Not good for kids. 17-6-2022
Dear Jen, thank you for your review on our website. We are sorry that you got the wrong order. We spoke yesterday on the phone and came with an appropiate solution. We hope to see you back soon! Kind regards, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
16-6-2022
Beste Marco, Bedankt voor uw review. Wij zijn blij dat alles naar wens was en zien u snel terug bij ons om van meer lekkere sushi te genieten. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
1 ★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Ik ben niet tevreden over mijn bestelling van zondag 12 juni! Het eten was te warm en niet lekker bereid!! 13-6-2022
Beste Tessa, Bedankt voor uw feedback en review. We hebben u geprobeerd te bellen maar kregen u niet te pakken. We zullen het morgen nogmaals proberen. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Top service! Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 12-6-2022
Beste Frida, bedankt voor uw mooie review. En als wij het over top mensen hebben, dan hebben wij het over u :D. Wij zijn blij met u en graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Ik blijf het een bijzondere vermelding waard vinden dat ik hier met een ernstige sesam allergie, vooralsnog altijd veilig kan eten. Echt heel erg fijn! 11-6-2022
Beste Angelica, bedankt voor uw review. Aandacht voor de behoefte van onze klanten heeft bij ons een prioriteit! Wij zijn blij als u blij bent :D. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
1 ★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
11-6-2022
Beste B, Bedankt voor uw feedback en review. We hebben u geprobeerd te bellen maar kregen u niet te pakken. We zullen het morgen nogmaals proberen. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Het was heerlijk, vers en smakelijk! 11-6-2022
Beste Imke, bedankt voor uw mooie review. Wij zijn blij dat alles vers en heerlijk was, daar doen we het voor. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Top service en de sushi is altijd lekker! Ook wanneer iets - sporadisch - fout gaat met een bestelling, wordt dat super goed opgelost! Goed bezig Sushipoint!! :-) 11-6-2022
Beste Anjali, bedankt voor uw super mooie review. Wij zijn blij als u blij bent :D. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
11-6-2022
Beste Sylvain, Bedankt voor uw 5 sterren review en super fijn dat alles naar wens was. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
10-6-2022
Beste Tione, Bedankt voor uw 5 sterren review en super fijn dat alles naar wens was. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
De sushi was weer heerlijk. Bij de bestelling had ik op de website aangegeven dat we geen stokjes en geen folder wilden, maar op de bon stond dat ook de gember en de soya niet geleverd moet worden. Ik denk dat er iets niet goed gaat op de website. Er is dus geleverd wat op de bon stond, maar niet wat ik op de site had aangeklikt. 9-6-2022
Beste Reinier, Bedankt voor uw 5 sterren review. Wat vervelend dat de site iets anders had aangegeven dat wat u had geselecteerd. Wij hebben uw feedback naar hoofdkantoor doorgestuurd en we zullen hier zo snel mogelijk een oplossing voor zoeken. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
8-6-2022
Beste Nancy, Bedankt voor uw 5 sterren review en super fijn dat alles naar wens was. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Extra salades gekregen, hartelijk bedankt! Alles was top en lekker as usual! 7-6-2022
Beste Teresa, Bedankt voor uw 5 sterren review en super fijn dat alles naar wens was. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Netjes, op tijd, vers. Helemaal goed! 7-6-2022
Beste Nannette, Bedankt voor uw 5 sterren review en super fijn dat alles naar wens was. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
prima service, bezorgen en eten. 7-6-2022
Beste C, Bedankt voor uw 5 sterren review en super fijn dat alles naar wens was. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Alles keurig, eten en bezorging 7-6-2022
Beste Rokus, Bedankt voor uw 5 sterren review en super fijn dat alles naar wens was. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Wederom heerlijke sushi! 6-6-2022
Beste Mariette, Bedankt voor uw 5 sterren review en fijn dat alles naar wens was. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
6-6-2022
Beste Erik, Bedankt voor uw review en fijn dat alles naar wens was. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Heerlijk gegeten! Netjes op de afgesproken tijd ! 6-6-2022
Beste Annet, Bedankt voor uw 5 sterren review en super fijn dat alles naar wens was. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Geen fan van de TE plakkerige harde sushirijst van Sushipoint. Smaakt niet alsof het vers op bestelling gemaakt. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 5-6-2022
Beste Ferry, Bedankt voor uw feedback en review. We hebben u geprobeerd te bellen maar kregen u niet te pakken. We zullen het morgen nogmaals proberen. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Eten was super. Elke keer gaat er wel steeds iets mis. Nu stokjes vergeten. Geen man over boord, maar wel slordig. Vorige keer verkeerde menu gekregen dus gaat steeds beter ;-) Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 5-6-2022
Beste Marieke, wat vervelend dat wij de stokjes waren vergeten. Onze excuses hiervoor. Inmiddels hebben we elkaar vandaag telefonisch gesproken en een passende oplossing geboden. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
Ik werd gebeld of het kwartier eerder kon. Maar na het telefoontje 45 min later werd het gebracht, dus ook later dan de afgesproken tijd. De warme gerechten waren koud. 4-6-2022
Beste Angelique, wat vervelend om te horen dat het 45 min later was gebracht dan afgesproken. Onze excuses hiervoor. Inmiddels hebben we elkaar vandaag telefonisch gesproken en een passende oplossing geboden. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
3-6-2022
Beste S, Bedankt voor uw review en fijn dat alles naar wens was. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Was weer een heerlijk feestje! Zag er weer prachtig uit en smaakte verrukkelijk! Even een vraagje: geef bij de bestelling aan dat ik mail wil ontvangen over eventuele aanbiedingen ed. maar ik krijg nooit wat binnen. (??) 31-5-2022
Beste Ria, Bedankt voor uw super mooie review en fijn dat u zo genoten heeft! U kunt uw vraag mailen naar voorburg@sushipoint.nl, dan wordt deze zo spoedig mogelijk in behandeling genomen. Hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
Het eten is altijd heerlijk maar de bestelling is altijd later klaar dan aangegeven. Altijd min 25 minuten Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 29-5-2022
Beste Manuela, Bedankt voor uw feedback en review. We hebben u geprobeerd te bellen maar kregen u niet te pakken. We zullen het morgen nogmaals proberen. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Heerlijke sushi. Levering best snel 28-5-2022
Beste Edith, Bedankt voor uw feedback en review. We hebben u geprobeerd te bellen maar kregen u niet te pakken. We zullen het morgen nogmaals proberen. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Heerlijk gegeten, goed verzorgd en snel bezorgd ! 27-5-2022
Beste Natascha, Alweer bedankt voor uw super mooie review. Wij zijn blij als u blij bent :D. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
27-5-2022
Beste Daisy, Bedankt voor uw review en fijn dat alles naar wens was. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Was heerlijk !! En op tijd !! 27-5-2022
Beste Natascha, Bedankt voor uw super mooie review en fijn dat u zo genoten heeft! Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Ik kon niet betalen via ideal, werd niet doorgelinkt.. Opgelost door eten op te halen en ter plekke te pinnen 26-5-2022
Beste Ellen, Wat vervelend dat u niet via ideal kon betalen, maar fijn dat het opgelost was. Bedankt voor uw review en graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
26-5-2022
Beste Pien, Bedankt voor uw review en fijn dat alles naar wens was. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
25-5-2022
Beste Stine, Bedankt voor uw review en fijn dat alles naar wens was. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Een seaweed salade dat ik had besteld waren ze helaas vergeten. Voor de rest alles prima en lekker 25-5-2022
Beste Teresa, wat vervelend dat wij de seaweed salade waren vergeten. Onze excuses hiervoor. Inmiddels hebben we elkaar vandaag telefonisch gesproken en een passende oplossing geboden. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Gistermiddag rond 14uur besteld en kwam nog 45 min te laat binnen.Ik woon op nog geen 100m afstand. Ook toen ik de tas opende kon ik zien dat het er gewoon in gegooid was(ik er een foto van gemaakt). Ik vind het spijtig dat ik weer een opmerking moet plaatsen. Het eten was prima. 25-5-2022
Beste Ruud, wat vervelend dat u geen goede ervaring hebt gehad. Onze excuses hiervoor. Inmiddels hebben we elkaar vandaag telefonisch gesproken en een passende oplossing geboden. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
Zoals gewoonlijk was het eten heerlijk, we hebben alleen ruim een uur moeten wachten. Al vroeg besteld zodat het er dan tijdig zou zijn maar helaas.. 24-5-2022
Beste Floor, nogmaals onze excuses voor de vertraging. Inmiddels hebben we gisteren elkaar telefonisch gesproken en een passende oplossing geboden. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
24-5-2022
Beste Robin, Bedankt voor uw review en fijn dat alles naar wens was. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Het was even geleden maar wat was de sushi weer heerlijk. We hebben genoten! Wat zat er weer een lief cadeautje bij, maakt het extra leuk om bij jullie te bestellen. Dank je wel hiervoor. 23-5-2022
Beste Sandy, Bedankt voor uw super mooie review en fijn dat u zo genoten heeft! Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
23-5-2022
Beste Hanno, Bedankt voor uw 5 sterren review en fijn dat alles naar wens was. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Zoals u weet bestellen wij regelmatig sushi bij jullie en zijn wij altijd tevreden. Maar vandaag valt de sushi erg tegen. Het is niet vers. Het smaakt droog, rolletjes vallen uit elkaar en het zag er allemaal rommelig uit. Dat is erg jammer, dit is niet de kwaliteit die wij gewend zijn. Dit willen wij toch even aan jullie teruggeven.  23-5-2022
Beste Imke, wat vervelend dat u geen goede ervaring hebt gehad. Onze excuses hiervoor. Inmiddels hebben we elkaar vandaag telefonisch gesproken en een passende oplossing geboden. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Altijd goede kwaliteit !! Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 22-5-2022
Beste Leo , Bedankt voor uw review en fijn dat alles naar wens was. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Na 130 minuten ben ik nog steeds aan het wachten op mijn bestelling… 20-5-2022
Beste Stephan, nogmaals onze excuses voor de vertraging en verleende service. Inmiddels hebben we gisteren elkaar telefonisch gesproken en een passende oplossing geboden. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
19-5-2022
Beste Maria, Bedankt voor uw review en fijn dat alles naar wens was. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
De sushi smaakte erg veel hetzelfde en er was niet genoeg sojasaus voor zoveel sushi 18-5-2022
Beste Marilyn, Bedankt voor uw feedback en review. We hebben u geprobeerd te bellen maar kregen u niet te pakken. We zullen het morgen nogmaals proberen. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
17-5-2022
Beste Teresa, Bedankt voor uw review en fijn dat alles naar wens was. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Super snel 17-5-2022
Beste Cybele, Bedankt voor uw 5 sterren review en fijn dat alles naar wens was. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
17-5-2022
Beste Diana, Bedankt voor uw 5 sterren review en fijn dat alles naar wens was. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
17-5-2022
Beste Liesbeth, Bedankt voor uw review en fijn dat alles naar wens was. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
16-5-2022
Beste Nel, Bedankt voor uw 5 sterren review en super fijn dat alles naar wens was. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Goede prijs-kwaliteit verhouding! Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 15-5-2022
Beste Iris, Bedankt voor uw 5 sterren review en fijn dat alles naar wens was. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
14-5-2022
Beste Elsa, Bedankt voor uw 5 sterren review en super fijn dat alles naar wens was. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg