Reviews


4 sterren na 3920 reviews
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
13-5-2022
Beste Saskia, Bedankt voor uw 5 sterren review en fijn dat alles naar wens was. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Eten was wederom heerlijk, helaas was de bestelling weer eens rijkelijk laat zonder melding. Voorheen kreeg je altijd een berichtje wanneer de levering later was als gepland. Erg jammer aangezien de kwaliteit van het eten top is maar de service niet altijd even goed. 12-5-2022
Beste Jeroen, nogmaals onze excuses voor de vertraging en verleende service. Inmiddels hebben we gisteren elkaar telefonisch gesproken en een passende oplossing geboden. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Het duurde best wel lang, langer dan de aangegeven tijd. En alles was koud. 12-5-2022
Beste Akua, Bedankt voor uw feedback en review. We hebben u geprobeerd te bellen maar kregen u niet te pakken. We zullen het morgen nogmaals proberen. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
Goeie eten 12-5-2022
Beste Lorena, Bedankt voor uw feedback en review. We hebben u geprobeerd te bellen maar kregen u niet te pakken. We zullen het morgen nogmaals proberen. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Was weer heerlijk!!! dank jullie wel!! 11-5-2022
Beste Clasina, Bedankt voor uw review en fijn dat alles naar wens was. Daar doen wij het voor! Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Het eten was heerlijk en bestellen via de website werkte prima. Bestelling was echter niet op tijd, dit werd bijna 3 uur !! na bestelling (en dat was ook nog eens ruim een uur na de uiterlijke bezorgtijd). Twee keer moeten bellen waarbij ik de eerste keer met "de bezorger is onderweg" werd weggestuurd terwijl dit helemaal niet zo was. Tweede keer netjes geholpen en geïnformeerd. 9-5-2022
Beste Dennis, nogmaals onze excuses voor de vertraging en miscommunicatie. Inmiddels hebben we gisteren elkaar telefonisch gesproken en een passende oplossing geboden. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
We hebben nog steeds niets ontvangen helaas….ruim 2 1/2 uur besteld Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 8-5-2022
Beste Stan, wat vervelend dat het zo lang duurde voor u bestelling bij u aankwam. Nogmaals onze excuses hiervoor. Inmiddels hebben we gisteren elkaar telefonisch gesproken en een passende oplossing geboden. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Altijd vriendelijk en goede service. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 8-5-2022
Beste Leoni, Bedankt voor uw review en fijn dat alles naar wens was. Daar doen wij het voor! Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Helaas niet de kwaliteit die ik gewend ben…jammer en dat op moederdag 😔 Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 8-5-2022
Beste Mandy, wat vervelend dat het niet was wat u van ons gewend bent. Onze excuses hiervoor. Inmiddels hebben we gisteren elkaar telefonisch gesproken en een passende oplossing geboden. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 8-5-2022
Beste Fabian, Bedankt voor uw review. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 8-5-2022
Beste Michelle, Bedankt voor uw 5 sterren review en super fijn dat alles naar wens was. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
Half uur te laat, slordig en smaakloos Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 8-5-2022
Beste Peter, Bedankt voor uw feedback en review. We hebben u geprobeerd te bellen maar kregen u niet te pakken. We zullen het morgen nogmaals proberen. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
Was heerlijk Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 8-5-2022
Beste Ada, Bedankt voor uw mooiereview. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Alleen ontbrak de Moederdag actie bij mijn bestelling verder was alles super :) Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 8-5-2022
Beste A, Bedankt voor uw review en van harte excuses dat de Moederdag actie ontbrak. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
7-5-2022
Beste Frida, Bedankt voor uw 5 sterren review en super fijn dat alles naar wens was. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Was weer top, genoten! 6-5-2022
Beste Pien, Bedankt voor uw feedback en review. We hebben u geprobeerd te bellen maar kregen u niet te pakken. We zullen het morgen nogmaals proberen. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
6-5-2022
Beste Joan, Bedankt voor uw 5 sterren review en super fijn dat alles naar wens was. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
5-5-2022
Beste Hernandes, Bedankt voor uw 5 sterren review en super fijn dat alles naar wens was. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
We hebben weer genoten 5-5-2022
Beste Ton, Bedankt voor uw 5 sterren review en super fijn dat u genoten heeft. dat geeft ons een gelukkig gevoel. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
I was surprised to find extremely spicy sauce on and in my vegetarian sushi. I still cannot understand why spicy food is offered by default. This is very dangerous for stomach. Moreover I couldn't feel the taste of rice or asparagus because the spice killed them both. 2-5-2022
Dear Alisa, thank you for your review on our website. We are sorry that you could not enjoy your sushi because the sauce was too spicey. We just spoke on the phone and came with a appropiate solution. We hope to see you back soon! Kind regards, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
helemaal prima!! zoals gewend;-) 2-5-2022
Beste Janet, Bedankt voor uw 5 sterren review en super fijn dat alles naar wens was. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Vond de sushi niet lekker 2-5-2022
Beste Natascha, wat vervelend dat u geen goede ervaring hebt gehad. Onze excuses hiervoor. Inmiddels hebben we elkaar vandaag telefonisch gesproken en een passende oplossing geboden. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
1 ice cream from the kids box was missing Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 1-5-2022
Beste KP, wat vervelend dat het tweede ijsje er niet bij zat. Onze excuses hiervoor. Inmiddels hebben we elkaar vandaag telefonisch gesproken en een passende oplossing geboden. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
30-4-2022
Beste Linda, Bedankt voor uw 5 sterren review en super fijn dat alles naar wens was. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
30-4-2022
Beste Marianne, Bedankt voor uw review. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
29-4-2022
Beste Elly, Bedankt voor uw review en fijn dat alles naar wens was. Als u blij bent zijn wij ook blij.. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
29-4-2022
Beste Jeroen, Bedankt voor uw 5 sterren review en super fijn dat alles naar wens was. :D Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
We hebben anderhalf uur op onze bestelling moeten wachten! Omdat de bezorger het nodig vond om ons adres over te slaan en eerst naar andere adressen te rijden. Toen ik belde zou het nog 7 min duren, maar vervolgens nog 25 min gewacht en toen was SushiPoint ook niet meer telefonisch bereikbaar. 29-4-2022
Beste Lisette, Bedankt voor uw feedback en review. We hebben u geprobeerd te bellen maar kregen u niet te pakken. We zullen het morgen nogmaals proberen. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
28-4-2022
Beste Azam, Bedankt voor uw review en fijn dat alles naar wens was. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Meer dan 1,5 uur op bestelling moeten wachten. Belachelijk. En de sushi smaakte ook niet verse deze keer. Niet voor herhaling vatbaar. 28-4-2022
Beste Marjolein, Bedankt voor uw feedback en review. We hebben u geprobeerd te bellen maar kregen u niet te pakken. We zullen het morgen nogmaals proberen. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Super goed! 28-4-2022
Beste Floor, Bedankt voor uw review en fijn dat het super goed was. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Goedenavond! Op Koningsdag besteld, eten was lekker. Maar de aagekondigde tompoesen zaten er niet bij, dat vonden we heel jammer. Daar hadden we ons op verheugd...groeten! 28-4-2022
Beste Daniel, Bedankt voor uw review en excuses dat u geen tompouce had ontvangen, deze waren helaas opgegaan. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Het was wederom een FEESTJE! Zag er prachtig uit en het smaakte verrukkelijk! En de oranjetompoucen waren echt een hele leuke verrassing! Bedankt 27-4-2022
Beste Ria, Bedankt voor uw review en fijn dat alles naar wens was. en wij hebben op afstand zeker samen met u gevierd! Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
27-4-2022
Beste Rianne, Bedankt voor uw review en fijn dat alles naar wens was. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
27-4-2022
Beste Dennis, Bedankt voor uw review en fijn dat alles naar wens was. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Wederom heerlijk gegeten. Zalig. En wat een te gekke lekkere verrassing zat er bij in de vorm van oranje tompoezen. Heerlijk en zeer attent. Thanx. 27-4-2022
Beste Irma, Bedankt voor uw review en fijn dat alles naar wens was en dat u van de tompouce heeft genoten. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Al lange tijd klant; kwaliteit en service is perfect. Aanrader! 27-4-2022
Beste Wouter, Bedankt voor uw review en fijn dat alles zoals gewend naar wens was. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
Wij -als vaste klant-waren deze keer zeer teleurgesteld in de bezorging en de kwaliteit. Bezorger stond blijkbaar in verkeerde straat en het eten was veel te warm en de rijst was teveel en te hard. De vis was veel te warm bij aflevering en we hebben voor het eerst niet alle sushi /Rolls opgegeten en aantal weggegooid. Ook met oog op voedselvergiftiging moet dit een aandachtspunt zijn. Erg jammer. 27-4-2022
Beste Jan, wat vervelend dat het niet was wat u van ons gewend bent. Onze excuses hiervoor. Inmiddels hebben we gisteren elkaar telefonisch gesproken en een passende oplossing geboden. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
26-4-2022
Beste Lale, Bedankt voor uw review en fijn dat alles naar wens was. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Ongekend lange bezorgtijd 25-4-2022
Beste Finn, Bedankt voor uw feedback en review. We hebben u geprobeerd te bellen maar kregen u niet te pakken. We zullen het morgen nogmaals proberen. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
De sushi was deze keer lang niet zo vers als dat wij gewend zijn. De rijst was ontzettend dik en plakkerig en er zat daardoor weinig smaak aan de sushi. Heel jammer want we hadden wel het luxery menu. We bestellen best vaak omdat t normaal altijd goed is. Dit is nu wel de tweede keer al dat het tegenvalt. 25-4-2022
Beste Miranda, Bedankt voor uw feedback en review. We hebben u geprobeerd te bellen maar kregen u niet te pakken. We zullen het morgen nogmaals proberen. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 24-4-2022
Beste Richard, Bedankt voor uw review en fijn dat alles naar wens was. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
23-4-2022
Beste Peter, Bedankt voor uw 5 sterren review en fijn dat het heerlijk was. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
23-4-2022
Beste Mary, Bedankt voor uw 5 sterren review en fijn dat het heerlijk was. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
gister heel lang op t eten moeten wachten ik snap dat t druk is maar dan om 20:45 bezorgen en dan is me bestelling niet compleet best jammer geen sorry alleen ja dat kan kloppen jammer dit 23-4-2022
Beste Natalie, Bedankt voor uw feedback en review. We hebben u geprobeerd te bellen maar kregen u niet te pakken. We zullen het morgen nogmaals proberen. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Sushi was rommeltje en zat geen smaak aan. Teveel rijst en.ook nog smakeloos. Was echt een regelrechte flop en doodzonde van het geld. 22-4-2022
Beste Carla, wat vervelend dat het niet was wat u van ons gewend bent. Onze excuses hiervoor. Inmiddels hebben we gisteren elkaar telefonisch gesproken en een passende oplossing geboden. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Helaas was de bestelling niet compleet de edame bonen zaten er niet bij 22-4-2022
Beste Miranda, Bedankt voor uw feedback en review. We hebben u geprobeerd te bellen maar kregen u niet te pakken. We zullen het morgen nogmaals proberen. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Altijd goed en lekker 22-4-2022
Beste Frank, Bedankt voor uw 5 sterren review en fijn dat u het nog steeds lekker vindt. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Op eerste Paasdag voor het eerst besteld bij Sushi point, hiervoor gekozen omdat alles er zo goed uit zag op de website De bezorging ging goed en de Sushi was heerlijk! Ik ga hier zeker vaker bestellen! Bedankt voor het zakje paaseitjes dat erbij zat! 22-4-2022
Beste Ineke, Bedankt voor uw 5 sterren review en fijn dat het heerlijk was. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Sushi was prima en werd op tijd bezorgd! 21-4-2022
Beste Ellen, Bedankt voor uw 5 sterren review en fijn dat alles prima was. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
20-4-2022
Beste Hano, Bedankt voor uw 5 sterren review en fijn dat alles top was. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
top 19-4-2022
Beste Siham, Bedankt voor uw 5 sterren review en fijn dat alles top was. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Was weer fantastisch, net zoals alle vorige keren!! Ga zo door!! 19-4-2022
Beste Mirko, Bedankt voor uw 5 sterren review en wat goed om te horen dat het fantastisch was! Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Na een slechte eerdere ervaring nu wel behoorlijk op tijd en lekkere, netjes verpakte sushi gekregen. Alleen lastig dat we met inloggen via de website toch steeds weer alle gegevens moeten invullen. Maar dat is een IT probleem en niet die van het restaurant in Voorburg dat ons leverde. 19-4-2022
Beste Adjana, Bedankt voor uw 5 sterren review en wat fijn om te horen dat u een goede ervaring hebt gehad! Jammer om te horen dat de website minder goed bij u werkte. Dit zullen wij voor u navragen! Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Het was weer heerlijk! 18-4-2022
Beste Fabian, Bedankt voor uw 5 sterren review en wat fijn dat alles weer naar wens was! Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
18-4-2022
Beste Trees, Bedankt voor uw 5 sterren review en fijn dat alles naar wens was. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 17-4-2022
Beste Boudewijn, Bedankt voor uw 5 sterren review en fijn dat alles naar wens was. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 17-4-2022
Beste Ruud, wat vervelend dat het niet was wat u van ons gewend bent. Onze excuses hiervoor. Inmiddels hebben we gisteren elkaar telefonisch gesproken en een passende oplossing geboden. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Was super lekker! En relatief snel bezorgd, wat fijn was. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 17-4-2022
Beste Diederik, Bedankt voor uw 5 sterren review en fijn dat alles naar wens was. Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg
SushiPoint Voorburg Frans Mortelmansstraat 2 070-8200111
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Heerlijk gegeten Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 17-4-2022
Beste Maarten, Bedankt voor uw 5 sterren review en fijn dat alles naar wens was. Wij zijn blij dat u heerlijk had gegeten! Graag zien we u weer terug bij Sushipoint. Met vriendelijke groet, Sushipoint Voorburg